Skip to main content

Storing 26 november

Gisteren 26 november, vroeg in de middag, werd een en kabel kapot getrokken door werkzaamheden. Ik kon niet meer vast bellen, internetten en TV kijken. De volgende ochtend was het opgelost. Allemaal heel erg vervelend , omdat ik aan de “thuiswerken” was. Toch ….. het kan gebeuren. Hier gaat mijn klacht dan ook niet over. Waar ik wel moeite mee heb, is de wijze van handelen hieromheen. Ik heb uiteraard ten tijde van de storing via mijn KPN de storing gemeld. Mijn aansluiting werd “doorgemeten” en KPN kwam tot de conclusie dat de storing niet bij KPN lag, maar bij mij thuis. Een reeks van adviezen werd geboden, maar niets droeg bij aan de oplossing. Uiteindelijk maar een Monteur afgesproken. Verder ben ik de hele middag bezig geweest een oplossing te zoeken. Zelf een nieuw router modem gekocht. Alles was tevergeefs. Pas in de avond kreeg ik een sms dat mijn klacht tot een groter geheel behoorde en de monteurs afgezegd. Normaal de storing hoe vervelend ook…. het zei zo …. Maar ik heb veel arbeid en kosten gestolen als gevolg van een fout advies van KPN. Dit is wel erg jammer.

HG  Kees Struik

 

Welkom op het forum @Kees Struik. Het kan soms inderdaad even duren voordat we voldoende meldingen hebben om een algemene storing aan te melden. Tot we weten dat er zo'n storing is proberen we via de gebruikelijke stappen aansturing te doen. Mocht je een KPN mobiel abonnement hebben kunnen we de volgende keer wel kosteloos een extra bundel aan je geven om op die manier gelijk de storing op te vangen. Excuses uiteraard wel voor de overlast. Blij dat in ieder geval alles zo snel weer werkt! :relaxed: