Skip to main content
Antwoord

Storing aan de glasvezelverbinding

• January 7, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Sinds 3 januari overgestapt van odido glasvezel naar kpn, alles werkte prima en probleemloos, echter sinds vandaag...geen glasvezel meer, bellen wachten, bellen wachten, daarna de mededeling gekregen dat het tot 3 dagen kan duren voordat ik iets hoor......tjezus wat een gedoe......bij odido nooit gezeur gehad, bij kpn nu al drama en geen glasvezel signaal....iemand nog een idee ?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@HansieHansie44 en welkom bij de KPN Community.

Hopelijk heb je inmiddels al iets vernomen. Zo niet, dan kun je nogmaals bellen (voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar) of een belafspraak maken. 
Mocht je een langere tijd zonder diensten komen te zitten, vraag mijn collega dan ook naar een noodpakket of een noodoplossing.

Zo zit je niet volledig zonder diensten en duurt het hopelijk niet lang meer voor je eigen diensten weer werken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 7, 2025

Brandt er een storingslampje op het glasvezelkastje?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hi ​@HansieHansie44 en welkom bij de KPN Community.

Hopelijk heb je inmiddels al iets vernomen. Zo niet, dan kun je nogmaals bellen (voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar) of een belafspraak maken. 
Mocht je een langere tijd zonder diensten komen te zitten, vraag mijn collega dan ook naar een noodpakket of een noodoplossing.

Zo zit je niet volledig zonder diensten en duurt het hopelijk niet lang meer voor je eigen diensten weer werken!