Skip to main content

Beste KPN,

Wij hebben al sinds 29 september 17:00 uur geen internet, bellen en interactieve tv meer.

Ik heb ook al meerdere malen gebeld met jullie klantenservice, maar hier kom ik ook niet verder mee alleen iedere keer het antwoord we zijn er mee bezig. (Daar kunnen hun ook niets aan doen)

Waarschijnlijk is er door werkzaamheden bij ons in de buurt een kabel beschadigd, maar er wordt volgens mij niet naar gekeken of iets aan gedaan.

Eerst zou de storing donderdag 1 oktober om 23:00 zijn opgelost, maar u begrijpt dit was niet zo. 

Daarna kregen wij een mail dat de storing op 5 oktober 20:00 zou zijn opgelost, maar helaas nog steeds geen diensten van KPN.

Het wordt nu echt tijd dat jullie iets gaan ondernemen, want dit kan in deze tijd echt niet meer.

Ik hoop dat er morgen iemand met ons contact gaat opnemen, hoe we dit nu verder gaan oplossen en wat jullie actie hierin gaat worden.

Wij zijn al jaren klant bij jullie, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

We hebben wel extra internet op de mobiel gekregen, maar dit is geen handige oplossing.

Als jullie meer info willen over waar ze hier hebben zitten graven e.d. Kunnen jullie altijd vragen.

Maar op dit moment hebben wij het idee, dat jullie niets zijn aan het doen om onze storing te verhelpen.

Graag vernemen wij van jullie wat jullie nu gaan doen, want we zijn er wel klaar mee.

Welkom op het forum @famfieten, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Voor zover ik kan zien, is er inderdaad eerst een gereedmelding van de storing geweest, kwam men er toen achter dat dit toch niet het geval bleek te zijn en is er een nieuwe storingsmelding aangemaakt.

Die is inmiddels ook gereed gemeld, de problemen zouden nu dus voorbij moeten zijn. Als jullie op dit moment nog steeds problemen ervaren, zou je dan om te beginnen de Experia Box willen resetten? Soms heeft een modem het niet direct door als er weer een signaal op de lijn wordt gezet en is het nodig om hem een zetje te geven. Hoor graag of dat er voor zorgt dat jullie weer online zijn!


@Maja_ bedankt voor de info.

Het werkt nu weer gelukkig er is wel nog een monteur van KPN langs geweest omdat toch nog iets niet goed ging. Resetten zoals je aangaf werkte helaas niet.

Na 15:30 werkte alles weer perfect.


Wat fijn om te horen, @famfieten! Super dat je het hier nog even laat weten. Ik ga ervan uit dat het (dankzij de monteur) blijft werken. Mocht er toch nog iets zijn waar je onze hulp bij kunt gebruiken. Dan weet je ons te vinden.