Skip to main content

Storing vanaf vrijdag en niemand kan mij helpen.

 

Wil je een klacht indienen of hulp bij het oplossen van je storing? Dat is me niet geheel duidelijk.

Allereerst; zorg even dat je forumprofiel is aangevuld met uw gegevens, dan kan een moderator van dit forum mee kijken en u ook optimaal helpen.

 

U geeft aan storing te hebben, kunt u vertellen wat precies niet werkt en wat u tot nu toe heeft geprobeerd om het op te lossen?

Verder is KPN 24/7 bereikbaar voor storingen op het telefoonnummer 0800-0402 voor consumenten of 0800-0403 voor KPN haar zakelijke klanten.


Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen tv internet etc 45 keer gebeld niemand snapt het of de verbinding word verbroken ben in alle staten.

Heb eeb klachtenbrief gestuurd nog niks gehoord maar ik word nu echt gek en boos


Is er al aangeboden om een monteur langs te laten komen? Als er al zo vaak is gebeld lijkt het me dat jullie samen alles hebben geprobeerd. 

Wat voor modem heb je? En is deze aangesloten op het kopernetwerk of glasvezel van KPN?


Maandag is er een monteur geweest lag niet aan het kastje binnen maar ergens in een kast buiten maar ik hoor helemaal niks meer niemand snapt het het is vreselijk weet niet meer hoe en wat


Heb je al je forumprofiel ingevuld? Dan kan een moderator het voor je uitzoeken.


Sinds vrijdag 29 juli jl. slecht bereik wifi wat al enige tijd aan de gang is,  ik bel met de KPN waarin de medewerker vertelde stekker eruit (glasvezel kastje) en na enige tijd er weer in. Toen deed NIKS het meer geen tv en geen internet, hij beloofde een monteur dezelfde dag bevestiging ook ontvangen op de mail, toen kreeg ik een mail maak afspraak met monteur?????? ben dus van 14.00 tot 18.30 bezig geweest. Ik heb verschillende medewerkers gesproken de een sliep bijna de ander boeide het niet op het laatst had ik een mevrouw waar ik 55 min in de wacht hebt gestaan  en die beloofde een vergoeding van 80 euro.
Maandag kwam de monteur, die zei eigenlijk gelijk al als het aan de glasvezel ligt kan ik weinig doen :( 
Hij heeft wel alles eraan gedaan zodat wij weer tv konden kijken en weer 100GB gestuurd voor internet en een kastje voor digitenne besteld die wij dinsdag konden ophalen. Dat heb ik dus gedaan aangesloten en niet geactiveerd, ik weer gebeld ze zeiden vandaag of morgen word deze geactiveerd. VANDAAG werkt het nog steeds niet net weer gebeld weer een ander verhaal maar morgen dus donderdag tussen 14.00 en 20.00 word digitenne geactiveerd.
Nogmaals ik wil geen DIGITENNE maar dat mijn aansluiting thuis wordt opgelost. 
Net gebeld wil een klacht sturen een medewerker zegt ik stuur u de link helaas niet de juiste, weer bellen.... het is vreselijk. Vandaag de hele dag gebeld het is inmiddels 18.30 en weer niks opgeschoten. 
Kortom: tig keer gebeld elke keer 15 min wachten en dan zegt de medewerker even 1 moment geduld en weer in de wacht 20 min dit allemaal sinds vrijdag.
Graag wil ik weten wanneer mijn aansluiting thuis weer gaat werken, ik heb 1 kastje digitenne voor de woonkamer die morgen het misschien gaat doen, mocht mijn aansluiting thuis nog lang niet werken wil ik ook een geactiveerd kastje in mijn slaapkamer, want stream werkt niet echt goed.
Nu loopt mijn contract af bij de KPN dus wil ik het volgende graag vragen kunnen jullie mij een heeeeeel goed abonnement aanbieden???? 
En wanneer wordt alles opgelost want ik ben er ff helemaal klaar mee zo vaak bellen de helft van de mensen hebben geen idee, daar maak je mensen gek mee.
Deze brief schrijven en op de bus doen en weer kosten maken om deze aangetekend te versturen. SCHANDALIG.
Kunt u mij op korte termijn (binnen 1 week) met een oplossing komen.
Ik ben echt heel boos en geirriteerd. Het is heel frusterend allemaal.
Alvast bedankt voor de moeite en wilt u zo vriendelijk zijn om mij te bellen.
 


 @Isabel van der Loos welkom op het forum en ik snap je frustratie helemaal als ik alles zo doorneem. Ik begrijp volkomen dat je op een normale manier van jouw diensten gebruik wil kunnen maken en het spijt mij dat de communicatie zo stroef verloopt.

Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de conclusie van de monteur juist was: er zijn problemen in de centrale waarvoor de dienst Infrastructuur nu is ingeschakeld. Die gaan de verbinding nu herstellen en ik moet eerlijk zijn ik kan nu nog niet inschatten hoelang dit gaat duren.

In de tussentijd zal het noodpakket dan als alternatief moeten kunnen vormen Er is vanochtend een verzoek gedaan om de smartcard alsnog te activeren en deze zal nu binnen 24 uur actief moeten zijn. Streamen en tv kijken via iTV Online werkt dus niet lekker? Dat zou namelijk in mijn ogen het beste alternatief zijn. Post gerust nog even een bericht als je hulp nodig hebt bij het instellen of extra data kunt gebruiken dan activeren we dat voor je!

 


O bedankt voor de moeite, de monteur had geprobeerd om iTV te activeren lukte niet maar misschien lukt het jou 🙏

Word er gek van groetjes isabel


Hoi Isabel ik heb niet optie om het herstel van de lijn te versnellen maar je kan ons altijd even vragen om een update. Ik ben er zelf zondag weer maar stuur gerust dan nog even een berichtje.