Skip to main content

Sinds vanmorgen rond 10.00 viel het internet in Almere Poort plotseling uit. Ik heb direct alle stappen doorlopen (o.a. modem reset, glasvezel box even ontkoppeld van stroom en een machine rechtstreeks op de modem aangesloten) helaas werkt niets. Glaslampje blijft uit. 

Nu had ik gebeld met de helpdesk en die gaven aan dat er een storing is in Almere Poort en dat het wel eventjes kan duren voordat het opgelost is. Top dat de medewerker mij zo snel van informatie kon voorzien. 

Helaas staat op de storingspagina dat er helemaal niets aan de hand is.  Wel een beetje vreemd, op deze manier denken mensen dat het probleem aan hun apparatuur ligt terwijl er dus iets anders speelt. 

 

Twee vragen: 

  1. op welke manieren kan ik de voortgang van een eventuele oplossing volgen? 
  2. wanneer gaat KPN er voor zorgen dat de storingspagina z’n doel gaat dienen? Snap vanuit een zakelijk oogpunt echt niet waarom dit nog steeds zo is want dit zorgt alleen maar voor meer belvolume op de contact centers. Verschillende topics uit het verleden laten zien dat dit ik niet de enigste ben. 

Er is een stroomstoring op dit moment in dat gebied.
De voortgang daarvan is hier te volgen.

Voorts ben ik inderdaad ook van mening dat de storingspagina van KPN dit ook zou moeten weergeven.
Tweak doet dat altijd wel netjes.


Reageer