Hallo,
Al langere tijd last van een wegvallend WiFi en bekabeld internet. De verbinding blijft tussen experiabox en laptop/tablet/mobiel maar draadloos geen internet op moment van storing. Laptop bekabeld met experiabox heeft dan ook geen internet Na minuut of 5 komt internet en WiFi vanzelf weer terug. Lampjes op de experiabox blijven voor en tijdens storing hetzelfde. Tv kijken geen probleem, Netflix kanaal 200 werkt dan ook niet. Probleem doet zich steeds vaker voor nu.
Experiabox geresset, KPN WiFi tuner meerdere keren gebruikt, 2.4GHz en 5GHz SSID gelijk en verschillend gebruikt. En meerdere topics hier gevolgd met hetzelfde probleem.
Nog geen oplossing kunnen vinden vandaar een nieuw topic gestart. Januari 2018 al een soortgelijk probleem gehad,
toen was het de bekende software update van de experiabox v10.
Wie helpt me verder:) BVD.
Beantwoord
Storing bekabeld internet en WiFi. Experiabox V10
Beste antwoord door Marco v D
Update
de KPN monteur is zojuist langsgeweest en die heeft de NTU vervangen, waarvoor dank!
of het probleem daadwerkelijk is opgelost (dit omdat de storing te pas en te onpas was) ga ik in de gaten houden en laat ik hier zsm weten.
Bekijk origineelde KPN monteur is zojuist langsgeweest en die heeft de NTU vervangen, waarvoor dank!
of het probleem daadwerkelijk is opgelost (dit omdat de storing te pas en te onpas was) ga ik in de gaten houden en laat ik hier zsm weten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.