Skip to main content

Nadat ik 4 dagen zonder diensten heb gezeten , maandag opgelost in buitenkast, is het nu na 4 dagen weer hetzelfde, geen monteur beschikbaar tot maandag, erg slechte service, jaren klant maar geduld is nu wel op

Hoi @Joly25 . Welkom op het forum.

Dat klinkt behoorlijk ellendig. Ik vrees dat ik de monteur niet kan bespoedigen.

Heb jij misschien een mobiel nummer bij KPN? (zo ja, kan ik daar een gratis, grote bundel opzetten)


Nee helaas niet

 


Ik vind het een slechte zaak dat ik voor het 2e volgend weekend zonder internet tv en bellen moeten zitten terwijl de fout bij kpn ligt,dat daar geen spoedmonteur op komt, vrijdagochtend gebeld en afgescheept tot maandag,grrrrr


Tsja de NS laat ook minder treinen rijden omdat er niet voldoende personeel is. Ziek thuis. Het zal u niet zijn ontgaan. Dat zou hier ook best een rol kunnen spelen. 


Dat zou kunnen, hier ook herstellende van corona,des te lastiger zonder tv🤷‍♀️


Is dit uiteindelijk goed gekomen, @Joly25 ?


Na een 2e weekend zonder diensten bleek dat de monteur die kwam zelf de storing had veroorzaakt door voor een 2e x stekkertjes te wisselen in kast buiten, dit door 2 monteurs die aan mijn verbindingen hebben gezeten en mij dus zonder diensten hebben gezet.

Tot nu gaat het weer goed.

Joly


Oei, dat klinkt als een hele slechte film. Gelukkig zijn je diensten hersteld. Mocht er in de toekomst iets misgaan, laat het mij weten.


Dank je wel edwin voor de mooie bos bloemen🙂