Skip to main content

Ik heb al weken een direct online pakket omdat KPN ons op de één of andere manier niet koppelen kan aan onze glasvezel. Dit duurt nu al een aantal weken en zolang hebben wij een direct online pakket alleen voor de WiFi. Maar iedere keer doet het ding het niet meer. Ik bel KPN voor het opwaarderen en vervolgens krijg ik geen sms en doet er nog steeds niks. Dit is al de 3e keer dat alles er uit ligt en de klantenservice kan ik niet meer bereiken. Ik kan niks, geen tv.. niks. En morgenochtend moet ik thuis werken, maar dus eerst opnieuw 20 min in de wacht staan tot ik iemand te spreken krijg en dan nog moet hopen dat het weer opgelost wordt.. waarom kunnen dit soort dingen zoveel tijd en energie kosten? En wat kan ik nu doen? Overigens al vanalles geprobeerd, opnieuw aan en uit, opnieuw opgewaardeerd, etc.. Wat kan ik nog meer doen zodat ik straks nog even mijn serie kan kijken en morgen om 8.00uur aan mijn werk te kunnen? 🥵

@Direct online pakket Ansink Welkom op het forum. 

Erg irritant natuurlijk als je een noodoplossing krijgt en dit niet werkt. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen wat er aan de hand is en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik op onderzoek uit!  


Hoi, fijn dat je wilt helpen.

Heb ik het forumprofiel zo goed ingevuld? Ik heb alleen nog geen klantnummer.. 


@Direct online pakket Ansink Ik zie helaas nog geen gegevens in je forumprofiel. Zou je hier in ieder geval je postcode en huisnummer willen invullen? :)


Hoi, nogmaals ingevuld..

ik hoor graag..


@Direct online pakket Ansink Ik heb in ieder geval een nieuwe opwaardering aangevraagd, alleen kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen of dat ook het probleem is (geweest). 

Het verwerken van de opwaardering duurt even, vaak gebeurt dit de volgende werkdag in de ochtend. 

Is het overigens steeds zo geweest dat het niet meer werkte omdat de data op was? Of valt de verbinding ook uit en werkt het apparaat wellicht niet zoals hij zou moeten werken? 

Ook ga ik iets dieper in de aansluitsituatie duiken en bekijken of ik daarin meer duidelijkheid kan verschaffen! 


Hoi, ik vraag de data steeds opnieuw aan en via een automatische beantwoorder wordt dan gezegd dat er opgewaardeerd wordt. Echter krijg ik daar steeds geen bevestiging van per sms. Afgelopen week heb ik contact gehad met jullie klantenservice en was er een probleem met de simkaart (?), iets is er toen gereset en toen deed hij het weer.. tot gisterenavond. Dankjewel dat je er naar kijken wilt en heel graag ook naar een definitieve oplossing voor onze aansluiting. Dit duurt erg lang namelijk..


@Direct online pakket Ansink Ik heb dus in ieder geval nieuwe data aangevraagd, dit wil ik graag eerst afwachten. Ik verwacht dat dit morgenochtend toegevoegd wordt. 

Ook ga ik proberen te achterhalen waarom het aansluiten op glasvezel zo lang duurt. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten!


Ok, ik hoop dan dat ik in ieder geval online werken kan. En ik hoop dat je verder komt met het uitvinden waarom het zo lang duurt allemaal. Bedankt en fijne avond nog.


Goedemorgen,

ik heb nu 23 minuten in de wacht gestaan bij jullie service nummer en er wordt gewoon niet opgepakt. Dit heeft mij de afgelopen weken al zoveel tijd gekost dat ‘in de wacht zetten’!! Kunnen jullie mij direct terug bellen? Nummer bekend in mijn account. Ik moet werken! En er werkt hier precies niks. 


@Direct online pakket Ansink Bijzonder dat je zo lang in de wacht staat, ik zie namelijk geen lange wachttijden bij onze klantenservice. 

Mag ik vragen welk telefoonnummer je belt? 

Voor wat betreft de bestelling ben ik aan het uitzoeken hoe het kan dat het langer duurt. 

Voor wat betreft het noodpakket lijkt het dus niet aan de data te liggen, ik kijk dan graag waar het wel ligt.

Heb je een mogelijkheid om de mifi router eens open te maken, op de simkaart staat een simkaartnummer, zou je deze onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel willen invullen? 


Hoi, ik bel met diverse nummers maar moest vanochtend lang wachten bij het nummer 0800-0402 (opwaarderen direct online pakket en dan de optie medewerker spreken). 
 

Ik heb het simkaart nummer ingevuld in mijn profiel. 
 

Bedankt alvast. 


Hij doet het weer!

Hopelijk nu voor wat langer. Wel verneem ik graag wat ik de volgende keer kan doen als het weer zo mis gaat. We zijn nu 3 uren verder, hier worden werkgevers ook niet blij van. 
 

En ik hoor graag waarom het aansluiten op glasvezel zo lang duurt, het zal al een hoop ellende schelen als dat werkt. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd bij KPN en ik krijg geen eenduidig antwoord op de vraag wat er nu aan de hand is en waarom wij niet op onze bestaande glasvezel aangesloten kunnen worden. 
 

Bedankt alvast voor je hulp. 


@Direct online pakket Ansink Fijn dat het voor nu weer werkt, het lijkt toch door de data te zijn gekomen die op was. 

Om dit te voorkomen is het verstandig om eigenlijk voordat het stopt met werken al contact op te nemen, zo te zien heb je ongeveer wekelijks data nodig. 

Ik zou dan eigenlijk willen adviseren hier op donderdag een seintje te geven, zodat je voor het weekend nieuwe data hebt. 

Zodra ik meer weet over de glasvezel situatie zal ik het hier laten weten! 


@Direct online pakket Ansink Ik heb ondertussen meer informatie over de glasvezel aansluiting. 

Zoals het nu lijkt komt er deze week een monteur om het glasvezelpunt uit te meten, zodra dit gedaan is kan de order daarna verder doorgezet worden. 

Het gaat dus de goede kant op. Hoe is de situatie wat betreft de data op dit moment? Werkt het 4G modem nog?


Hoi Rutger,

Ja, de monteur van KPN netwerk is vanmorgen geweest. We hebben eindelijk het idee dat er ook echt wat gebeurt nu 😃👍
 

De data van ons noodpakket is weer bijna op volgens mij, kunnen jullie deze nog opnieuw aanvullen? 


@Direct online pakket Ansink Top! Dat is goed om te lezen! 

Ik heb ook nieuwe data aangevraagd voor het Direct online pakket. Ik verwacht dat deze data morgen in de ochtend toegevoegd zal worden!