Skip to main content
Vraag

storing en afhandeling KPN

  • December 3, 2019
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Wij hebben van 15 november t/m 20 november stroring gehad en hadden geen wifi/internet/tv. Er was ons beloofd om een "noodvoorziening" toe te sturen wat uiteindelijk niet is gebeurd!! Nu wij de nota over november binnen hebben gekregen blijkt dat de periode dat KPN in gebreke is gebleven de maandnota in zijn geheel wordt doorbelast. Schande!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 6, 2019

@Aad55 Welkom! 
Vijf dagen storing is niet niks. Ik zou graag even met je meekijken en uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2019

Er is inmiddels contact geweest met KPN. Eea is bevestigd en we krijgen een vergoeding van 25,-. Neemt niet weg dat we teleurgesteld zijn en niet vooraf zijn geinformeerd over de geplande werkzaamheden bij ons in de straat. Dit is echt klantonvriendelijk! 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 6, 2019

Nou kom op de werkzaamheden zijn achter de rug, u bent gecompenseerd dus er is geen rede om te blijven somberen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2019

Gecompenseerd, hoe bedoel je? Krijg een deel abonnementsgeld retour voor datgene wat niet is geleverd!! 

Ik wilde alleen duidelijk maken dat wanneer ik zo met mijn klanten omga er niet veel meer overblijven. 

By the way, ik somber niet. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 6, 2019

@Aad55 Bedankt voor je bericht. Fijn dat ze je een compensatie geven. Hopelijk komt het niet nogmaals voor. 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben o.i.d dan ben je natuurlijk van harte welkom op ons Forum.Â