Skip to main content
Vraag

Storing en eindtijd blijft opschuiven sinds 23 april

• April 28, 2026
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds 23 april speelt er een storing in mijn postcodegebied (6231BR). De oplostijd blijft telkens 12 uur opschuiven. 

Het is begrijpelijk dat het even kan duren om schade te herstellen, zeker met een feestdag waardoor bepaalde werkzaamheden niet kunnen plaatsvinden.

Echter wekt dit geen vertrouwen dat er acties worden uitgezet om het probleem op te lossen. Het zou een beter gevoel geven door een indicatie te geven wanneer verwacht wordt dat de herstelwerkzaamheden worden verricht

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 29, 2026

Hi ​@DennisG37, welkom allereerst bij onze community. 

Goed dat je dit hier aankaart, een internetstoring komt nooit gelegen uit. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je huisnummer. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Hi Alex,

De gegevens zijn ingevuld.

Graag hoor ik wat de status en de verwachting is voor het oplossen van de storing.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dankjewel voor de gegevens. Zo te zien gaat het hier om een kabelbreuk en/of stroomstoring, vandaar dat het helaas langer duurt dan wij zouden willen. 

Ik heb wél de vraag uitgezet over de verwachting van de aannemer en de oplostijd. Zodra ik meer weet hierover laat ik het hier weten. Niet het gewenste antwoord, maar ik hou je op de hoogte.