Skip to main content

ik heb ineens geen internet en tv meer. de automatische stappen in oplossing werken niet. ik wil graag telefonisch te woord worden gestaan. maar kan geen telefoonnummer vinden

0800-0402


Hi @puff! Welkom op het Forum!

Je kan dan inderdaad het beste even telefonisch contact opnemen, dat gaat in principe het snelst! Mochten we je hier op het Forum nog kunnen helpen dan hoor ik het graag. Kan je dan ook aangeven of je een foutcode of foutmelding krijgt en wat je al gedaan hebt om het op te lossen (denk aan een herstart of reset van je Experia Box of tv-ontvanger)? Vul dan ook gelijk je Forum profiel even aan met relevante gegevens zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer!


Dag Susan,

via andere wegen ben ik er achtergekomen dat er een regionale storing is. En jullie melden na de test dat de verbinding in orde is… jammer dat ik dit moet direct op jullie site kan zien. Nu ik toch aan het ‘jammeren’: met veel moeite heb ik jullie telefoonnummer gevonden. Maar na 18 minuten wachten stopt de verbinding (twee keer geconstateerd). 
Storingen kunnen voorkomen. Informeren is dan van groot belang. En daar laten jullie flink wat steken vallen. 
 

jammer

groet

puff


@Joep1965 bedankt Voor het nummer. Ook bekabeld geeft problemen in dit geval. 


Als een storing eenmaal bekend is, en deze beslaat een groot genoeg gebied of betreft een groot genoeg aantal klanten, dan zullen wij deze op de website vermelden. Dit kan soms even duren, we willen natuurlijk wel zeker weten dat er een storing is voor we dat aangeven zodat we mensen ook niet op het verkeerde been zetten. Dat ze geen hulp bij ons zoeken voor iets dat wel een individueel probleem blijkt te zijn.

In jouw geval, zijn de problemen inmiddels verholpen? Zo niet, vul je forumprofiel in, en geef aan wat je precies ervaart. Dan gaan we samen met je aan de slag :)

 

Wat betreft de telefoon: Als het erg druk is bij de telefonische klantenservice dan kan het zijn dat na een bepaalde tijd wachten de verbinding automatisch verbroken wordt. Vervelend dat dit nu juist bij jou gebeurde.


Reageer