Skip to main content

Beste klantenservice,

 

Vanaf 2017 hebben wij een alles-in-1 abonnement van KPN met een Experiabox 9 (met glasvezel verbinding). Van begin af aan problemen gehad met een verbinding die regelmatig uitvalt (een paar keer per dag, soms heel vaak. Af en toe een hupje zeg maar). Enkele weken geleden zijn wij verhuisd. De Experia 9 en de 2 decoders zijn mee verhuisd. 

 

Ook in het nieuwe huis valt het internet meerdere keren per dag weg. Soms duurt het zo lang dat ik de Experiabox reset (stroom er af). Ik heb het gevoel dat het apparaat aan het overlijden is en dat ik binnenkort helemaal geen internet meer heb. De hikjes zijn te merken op beide tv's, alle computers en telefoons. TV's en PC's zijn bedraad aangesloten. De tv's geven de melding dat er geen verbinding is.

 

Ik had gehoopt dat de problemen na de verhuizing weg zouden zijn, maar blijkbaar rammelt er toch iets aan de Experiabox.

 

Graag uw hulp!

 

Mvg,

 

Adlam

Hi @Adlam, nog van harte welkom hier! Door drukte zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk onze bedoeling is. Jammer om te lezen dat het probleem met de Experia Box met je ‘mee verhuisd’ is. 

Ik hoop dat je in de tussentijd een oplossing gevonden hebt. Zo niet, dan raad ik je aan om het modem eens een volledige reset volgens stap 2 te geven. Deze reset helpt bij dit soort problemen vaak heel goed. Als het allemaal niet lukt, laat het dan weten. Als je dan ook meteen je forumprofiel invult, help ik je verder.


Hi, @Alexandra,

dank je wel voor je reactie. Reset stap 2 (terug naar fabrieksinstellingen) heb ik zowel in de oude als in de nieuwe woning al verschillende malen gedaan. Helaas zonder succes. Het forumprofiel heb ik ingevuld. Zou je mij verder kunnen helpen?

Mvg,

 

Adlam


@Adlam Hi Adlam, top dat je dit al hebt geprobeerd. Dan lijkt het me een goed plan om het modem te vervangen! Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze kan je vanaf morgenmiddag tegen inlevering van het oude modem ophalen op het servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je alle details toe in een privébericht, zodat je helemaal op de hoogte bent en de informatie hebt die je nodig hebt.

Laat je hier in het topic weten of het allemaal is gelukt?