Skip to main content

Mijn internet lampje van me experia box v8 doet het niet. Wireless knippert en broadband brandt wel. 

Hoi @Anoe . Welkom op het forum.

Heb je wel diensten? Of is alles uitgevallen? In het laatste geval is 0800 0402 de snelste manier om direct contact te hebben.

Het kan ook via het forum maar dan is de reactietijd langer. Mocht dit jouw voorkeur hebben, wil je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Heb je inmiddels contact met ons gehad, @Anoe? Hopelijk is het opgelost! Zo niet, weet je ons te vinden 🙂.


Hoi beide. Met de feestdagen heb ik het gelaten.  Maar zal morgen contact zoeken. Internet komt en gaat. Gewoon gek van te worden. Collega die ik aan de telefoon had van kpn zei mij dat me box verouderd is en dat ik een nieuwe moet krijgen. Dat is een SMS kreeg en dan kon in plannen. Inplannen gaat niet. Maar denk dat ik alleen box nodig heb ipv monteur. Maar zal morgen contact opnemen.


Heb je inmiddels gebeld? Dat is wel de kortste klap. Ik kijk ook graag met je mee, maar wij zijn tijdens de feestdagen verminderd aanwezig. In dat geval vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Hai Marcia, nog niet gedaan. Uitgeslapen en met Kids tijd doorgebracht. Laatste dagen gewerkt. Maar heb me profiel aangevuld. Gr radha


Helemaal begrijpelijk! Ik ga je Experia Box omruilen. Alle informatie vind je in het privébericht dat je van me krijgt. Wil je t.z.t. nog even laten weten of alles weer werkt?


Beste allemaal. Heb inmiddels de nieuwe box en alles doet het goed. @Marcia_  dank voor de moeite.

Allemaal de beste wensen.

 

Groet radha


Fijn om te lezen, Radha! Jij ook de beste wensen :grin: