Skip to main content
Beantwoord

storing experiabox v8 internet lampje brand niet

  • December 25, 2020
  • 8 reacties
  • 747 keer bekeken

Anoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn internet lampje van me experia box v8 doet het niet. Wireless knippert en broadband brandt wel. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Helemaal begrijpelijk! Ik ga je Experia Box omruilen. Alle informatie vind je in het privébericht dat je van me krijgt. Wil je t.z.t. nog even laten weten of alles weer werkt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Anoe . Welkom op het forum.

Heb je wel diensten? Of is alles uitgevallen? In het laatste geval is 0800 0402 de snelste manier om direct contact te hebben.

Het kan ook via het forum maar dan is de reactietijd langer. Mocht dit jouw voorkeur hebben, wil je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heb je inmiddels contact met ons gehad, @Anoe? Hopelijk is het opgelost! Zo niet, weet je ons te vinden :-).


Anoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 27, 2020

Hoi beide. Met de feestdagen heb ik het gelaten.  Maar zal morgen contact zoeken. Internet komt en gaat. Gewoon gek van te worden. Collega die ik aan de telefoon had van kpn zei mij dat me box verouderd is en dat ik een nieuwe moet krijgen. Dat is een SMS kreeg en dan kon in plannen. Inplannen gaat niet. Maar denk dat ik alleen box nodig heb ipv monteur. Maar zal morgen contact opnemen.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heb je inmiddels gebeld? Dat is wel de kortste klap. Ik kijk ook graag met je mee, maar wij zijn tijdens de feestdagen verminderd aanwezig. In dat geval vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Anoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Hai Marcia, nog niet gedaan. Uitgeslapen en met Kids tijd doorgebracht. Laatste dagen gewerkt. Maar heb me profiel aangevuld. Gr radha


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Helemaal begrijpelijk! Ik ga je Experia Box omruilen. Alle informatie vind je in het privébericht dat je van me krijgt. Wil je t.z.t. nog even laten weten of alles weer werkt?


Anoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 4, 2021

Beste allemaal. Heb inmiddels de nieuwe box en alles doet het goed. @Marcia_  dank voor de moeite.

Allemaal de beste wensen.

 

Groet radha


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn om te lezen, Radha! Jij ook de beste wensen :grin: