Skip to main content

Goedemorgen. 

 

Sinds gisteren geen internet.  Vandaag komt er een nieuwe experia box omdat dat het probleem zou zijn...ik krijg nu net een sms bericht dat er een storing in de buurt is en deze voor 30 oktober 18.00u is opgelost??? Ik moet thuiswerken....hoe dan KPN???

Hoi @Internet storing, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen internet hebt en dat dit een algemenere storing blijkt te zijn. We zullen een storing altijd zo snel mogelijk proberen op te lossen. Maar, afhankelijk van wat precies het probleem is, lukt dat niet altijd dezelfde dag nog. Aan de oplostermijn kan ik helaas niets veranderen. Wat ik wel kan is, als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt, deze van extra data voorzien zodat je de telefoon als hotspot kunt gebruiken. Als je dan ook inderdaad een KPN mobiel abonnement hebt, vul dan je forumprofiel in met die gegevens en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. 

 

Wat betreft de storing, je wordt via sms verder op de hoogte gehouden. Je kunt ook op de storingspagina kijken voor updates. 


Hoi Erik, 

 

Dank je wel voor je snelle reactie.  Ik heb geen mobiel internet bij KPN,  mijn partner wel en die hebben ze dat gisteren al gegeven,  maar ik kan hier helaas geen gebruik van maken omdat hij zelf zn telefoon buitenhuis nodig heeft.