Skip to main content

Waarom krijg je geen reden van de storing te horen? Ook als je aangeeft op de hoogte te blijven, sowieso vreemd omdat aan te moeten geven. 

voor de zoveelste keer ligt mijn bedrijf plat, levert me alleen maar ontevreden klanten op en loop ik inkomen mis, bij wie kan ik deze verhalen? Bij KPN?

voor de zoveelste keer ligt mijn bedrijf plat

Een bedrijf. Dan heeft u toch wel een zakelijk abonnement mag ik hopen? Als u KPN EEN MKB heeft, dan heeft dit 4G backup. Heeft u dat niet?


Praat me er niet van.  Bel je naar de zakelijke helpdesk, dan zeggen ze dat ik een consumenten abonnement heb, bel je naar de consumenten helpdesk, dan zeggen ze dat ik naar de zakelijke moet bellen. 


Heb je ook een antwoord wat de oorzaak is van de storing in Vught?


Heb je ook een antwoord wat de oorzaak is van de storing in Vught?

Wat heeft u er aan om dat te weten? 


Praat me er niet van.  Bel je naar de zakelijke helpdesk, dan zeggen ze dat ik een consumenten abonnement heb, bel je naar de consumenten helpdesk, dan zeggen ze dat ik naar de zakelijke moet bellen. 

Dan heeft u mogenlijk een kleinzakelijk abonnement. Dat valt onder particulier. Volgens mij.


U kunt een mobiele telefoon met voldoende data koppelen aan de Experiabox of KPN Box. Met een usb kabeltje. Dan heeft u internet via 4G.

Als het een mobiel abonnement betreft van KPN,  dan kan een KPN medewerker u extra data geven. Daar doen ze meestal niet moeilijk over.


Hallo @K. Partner Netwerk, de storing in Vught was een gevolg van een energiestoring. De storing is gelukkig diezelfde dag nog verholpen.

Het is vervelend dat je hierdoor inkomsten mis hebt gelopen. Bij een storing langer dan 12 uur heb je recht op een wettelijke vergoeding van 1/30e van jouw abonnementskosten per dag. Misgelopen inkomsten vallen niet onder deze wettelijke vergoeding.