Skip to main content

Gisteren is er om 15.00 uur een blokkade op mijnĀ  klein zakelijk all in one abonnement geplaatst, terwijl nota's reeds voldaan waren. Direct gebeld, inderdaad er waren geen openstaande nota's meer. Heraansluiten ging niet vanwege een storing. Om 17.00 uur weer gechat met klantenservice. Storing was opgelost, binnen 4 uur was ik weer aangesloten. Om 21.30 maar weer gebeld, nog steeds niets. Collections was niet meer te bereiken. Deze ochtend weer gebeld, krijg de melding dat storing nog steeds niet is opgelost???? Raar gisteren om 17.00 uur was dat wel het geval. Mijn bedrijf is thans niet bereikbaar!!! waar kan ik de kosten verhalen????Ā 

Goedemorgen,Ā @RobD42, welkom op het KPN forum. Dat is enorm zuur, een heel slecht begin van de dag! Ik kan me voorstellen dat het niet gunstig is voor de zaken. Ik heb navraag gedaan, en we kampen helaas met een storing. Deze zorgtĀ ervoor dat we tijdelijk geblokkeerde abonnementen niet kunnen heraansluiten. Sorry voor het ongemak. Ik moet je vragen nog even geduld te hebben. We werken hard aan een oplossing! Ik houd je op de hoogte, mocht er meer bekend zijn.Ā 


Nog steeds niets, echt te belachelijk voor woorden


gebeld naar de klanten "serviceā€ storing zou opgelost zijn om 13.00 uur zou alles weer werkenā€¦ā€¦Ā En weer niets!!!


Heel zuur, @RobD42Ā . Ik denk dat er nog steeds naweeĆ«n van de storing zijn,. Ik hoop dat het snel is opgelost.Ā 


Heel zuur,Ā @RobD42Ā . Ik denk dat er nog steeds naweeĆ«n van de storing zijn,. Ik hoop dat het snel is opgelost.Ā 

Daar koop ik natuurlijk helemaal niets voor ik lig er nu al 24 uur uit!!!

Ā 


Hey @RobD42, gistermiddag is het gelukt alle blokkades op te heffen. Bij jou werkt het ook weer. Mocht dat niet zo zijn, laat het me weten.
Nogmaals sorry voor het ongemak!Ā :bouquet: Ā 


Reageer