Skip to main content

Heb al dagen geen wifi....17 feb. Tot nu heb vrije dagen moeten nemen werk thuis   ga nu rechtsbijstand.  Aanvraag   schandalig     en zeggen geen storing hele straat al bijna week j baegen hilversum  ..

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jolanda Baegen. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je al dagen geen gebruik kan maken van jouw wifi verbinding. Kan je wel gebruik maken van bekabeld internet? Welke ExperiaBox heb je in huis en hoe branden de lampjes daarop? Vaak kan je het probleem al verhelpen door de stappen op onze Servicepagina te doorlopen, heb je dat al gedaan?


Beste vikash het ligt niet aan het kastje ...de buren die kpn hebben en de glasvezel van kpn gebruiken .geen internet  t v kabel bruik buiten ...maar waar en wie fixt  dat en wanneer .zijn er andere opties om t v te kijken . Me werk doe ik via foon tot me verbruik op is . M v g jolanda


Hier 1223NK zelfde probleem. KPNwebcare weet mij op 20/2 via Twitter alleen te melden dat er een storing is. Zelf kwam ik er op 22/2 bij toeval via kabelslepers, die met rood/oranje kabels bezig waren, dat bij graafwerkzaamheden aan tunnel ivm HOV het finaal mis is gegaan.

24/2/22 stond sowieso iets van onderhoud op de planning.

Enorm onprofessioneel dat WebCare niet de juiste informatie weet te communiceren. Het zou KPN netjes staan om aansluitingen die met deze ellende te maken hebben financieel tegemoet te komen voor wij actie richting rechtsbijstand of RADAR koude douche ondernemen.

Van een bedrijf dat zich bezig houdt met verbinding en communicatie had ik meerxen beter verwacht!

25/2 om 00:00 uur zou de verbinding er weer moeten zijn. Ik wacht met spanning af.


@sneeuwleeuw KPN is wettelijk verplicht om een vergoeding te bieden dat kan ook aangevraagd worden op www.kpn.com/vergoeding. 

Hoezo rechtsbijstand die snap ik niet helemaal ?? Een andere bedrijf beschadigd een grondkabel op de 22ste. En 2 dagen later wil je rechsbijstand al inschakelen beetje vreemde actie als het 2 weken was OK fair enough. KPN krijgt amper de kans die kabel te repareren.

 


@Dragons rechtsbijstand werd door @Jolanda Baegen genoemd. Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering. Ik heb zeker begrip voor de tijd die nodig is om eea te herstellen (extern personeel en materiaal invliegen kost tijd). Waar ik mij aan erger is de gebrekkige communicatie. Daarmee verlies je de klant.

Die klant kan dan maatregelen nemen om (tijdelijk) elders online te gaan. Gelukkig heb ik geen eigen bedrijf, werk ik elders op kantoor en heb ik een mobiel abonnement bij een andere provider. Het is ff detoxen maar er zijn ergere dingen in de wereld.

 

FYI: het internet ligt er hier al sinds 18/2 08:36 uur uit. Door afwezigheid heb ik het 20/2 na 18:00 uur ontdekt.

KPN wist op 21/2 niet te melden dat het om kabelbreuk ging en hoe lang dat zou duren. Dat vind ik nog steeds raar.


Deze storing is bekend en er wordt al gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer informatie is zullen we dat hier delen. Onze excuses voor het ongemak.


Hallo allemaal, ik zie dat de verstoring inmiddels afgemeld is. Kunnen jullie bevestigen dat het weer opgelost is? Nogmaals excuses voor het ongemak!


Ja eindelijk   maar .was niet aan ons verteld dat zaterdag het weer aangesloten was .. 


We nemen dit intern mee richting de collega's van de communicatie, @Jolanda Baegen!


@Marcia_ 

Ik krijg morgen 2/3 een monteur op bezoek want nog steeds geen doorgifte glasvezel. Diverse resets van beide modems hebben niets opgeleverd. Helaas.