Skip to main content

Hallo,

Is er al iets meer bekend over de storing in apeldoorn, hoelang dit nog gaat duren?

zou vanavond graag de wedstrijd willen zien. Geen internet en televisie. Postcode 7311 

Hallo @Lisa Diks, balen dat je last hebt van een storing! Voor zover ik kan zien op basis van de informatie die ik tot mijn beschikking heb, is er geen storing in Apeldoorn bekend. Toch ervaar jij problemen; je hebt geen internet en televisie. Heb je het modem al een reset gegeven? Dit wil de meeste problemen verhelpen. Mocht een reset niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen. Het forum is niet het meest geschikte kanaal wanneer je helemaal geen diensten hebt en zo snel mogelijk een oplossing wilt. Op het forum worden klanten voornamelijk door andere klanten geholpen, met ondersteuning van moderators. Je hebt hier geen direct contact. Vandaar het advies om te bellen, zodat je snel een oplossing hebt. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.