Skip to main content

Inmiddels ga ik samen met de rest van de straat (ook een KPN abonnement) de 5e dag in zonder internet en tv. Na veel telefoontjes met verschillende medewerkers van KPN word ik consequent van het kastje naar de muur gestuurd, maar niet geholpen. Nog steeds is het niet opgelost of kan men aangeven wanneer dit naar verwachting het geval zal zijn. Met meerdere thuiswerkers is dit rampzalig.

Wat kan ik als klant in godsnaam nog doen? Iemand met een goed advies want ik weet het inmiddels echt niet meer….

Hoi @Al 4 dagen geen internet en tv, welkom bij ons op het forum. Een storing is altijd vervelend natuurlijk! Aan je bericht te zien is de storing al bekend en wordt er aan gewerkt, maar nog zonder oplossing? Of is het sinds het maken van dit topic opgelost? 

Bij een storing kan ik er naar alle waarschijnlijkheid niets aan veranderen, maar ik kan voor je kijken of ik er meer over kan zien. Daarvoor heb ik wel gegevens nodig, je kunt jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Dag Jasper. Inmiddels lijkt het nu eindelijk te zijn opgelost. Op zich kan een storing zich altijd voordoen. Wat echter erg prettig zou zijn als in het vervolg klanten vernemen wat de reden is van de storing en hoe lang het kan duren voordat deze is opgelost zodat zij alternatieve maatregelen kunnen treffen. Dit zou toch makkelijk te organiseren moeten zijn lijkt mij?!


Ik weet de details van deze specifieke storing niet, maar over het algemeen staat een storing gemeld op KPN.com/storing. Als de storing daar bekend is kan je je daar ook aanmelden om op de hoogte te worden gehouden per sms, en kan je bij toekomstige storingen ook op de hoogte worden gebracht.


Hier ben ik van op de hoogte maar 5 dagen lang wordt de tijd steeds met enkele uren aangepast waarop de storing zou zijn opgelost. Dit is dus geen oplossing. 

Na 5 dagen kreeg ik wel een SMS dat de storing inmiddels was opgelost maar hier was ik toen zelf ook al achter gekomen.


Dan ben je daarvoor al aangemeld dus, je blijft vanaf het aanmelden op de hoogte. Bij sommige storingen is er minder informatie beschikbaar dan bij andere storingen, of er moet bijvoorbeeld gewacht worden op een onderdeel om iets in het netwerk te vervangen en duurt dat langer dan verwacht. Ik weet niet wat het in dit geval was, maar er was iets wat voor vertraging zorgde. Dat gaat niet zo bij alle storingen, mocht er weer een storing zijn zal je via de sms op de hoogte worden gehouden. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk.