Skip to main content

Ook in de costerlaan in vlijmen problemen met de glasvezelverbinding. 

Helpdesk gebeld en monteur kan pas zaterdagmorgen langskomen !!!. 

En dat in tijden dat internetverbinding minstens net zo cruciaal is als gas, water en elektriciteit. 

Waarom zijn andere nutspartijen wel in staat om bij problemen in de levering van gas, water en elektriciteit adequaat en zeer tijdig te reageren.  Tijd voor actie KPN !!

Erg bijzonder en bovenal zeer frustrerend.  Om moedeloos van te worden en ik dacht een goede overstap gemaakt te hebben van Ziggo naar KPN. 

Wat vervelend dat je nu geen internet ( en tv) hebt. Je kan je laptop verbinden met de Wifi Hotspot ( wel even aan zetten) van je telefoon. Houd dan rekening met het verbruik. 

Voor tv heb ik persoonlijk ook altijd digitenne achter de hand. 

Voor bedrijven is er 24 uur service KPN EEN. 

Termijn met particulier contract weet ik niet zo, maar volgens mij maximaal 3 dagen. Dus als je vandaag gebeld hebt en morgen, zaterdag, komt de monteur al...


Het zou niet zo moeten zijn dat je extra eigen kosten moet gaan maken om het probleem van KPN op te vangen. Dat is de wereld op zijn kop. En backup maatregelen is ook te gek voor voor woorden, immers ik heb ook geen emmers water op voorraad klaar gezet, een noodaggregaat met diesel in mijn tuin staan, etc.  Betrouwbaarheid en servicegerichtheid moet gewoon enorm omhoog anders gaat dit nog een zeer frusterend jaarcontract worden met KPN. 


Het moet wel betaalbaar blijven he of wil je net als bedrijven zo rond de € 500,00 per maand gaan betalen?


Blijkbaar zijn er partijen zoals Ziggo waar ik afgelopen 2 jaar letterlijk 0 problemen heb ervaren, dus kom maar op met meer marktpartijen die dit wel kunnen waarmaken en waardoor de prijs ‘betaalbaar’ blijft voor de consument.


Ik ben 32 jaar bij kpn en heb 1x4uur zonder diensten gezeten. 


Fijn voor jou Joep, ik het verleden heb ik ooit eerder een KPN abonnement gehad, allerlei problemen mee gehad, toen bewust voor Ziggo gekozen.  En nu dacht ik dat KPN de problemen wel onder controle zou hebben. Nee dus, maar jij bent een geluksvogel volgens mij.


Hoi @s8072 
Het internet kan dan wel cruciaal voor je zijn, maar de personeelsproblemen zijn ook groter geworden.
Ik vind a.s. zaterdag een mooi gebaar om dan zo snel nog te komen.
 


Ik heb niet zo’n geduld om nog eens 20 jaar te wachten voordat internet net zo geleverd kan worden als de andere voorzieningen zoals gas, water en elektriciteit. We zitten bijna in 2023. 


Als je nooit onderbreking bij Ziggo had, en dat goed beviel, snap ik de overstap helemaal niet. Tenzij je regelmatig hele grote bestanden verstuurd. Dan zou ik glasvezel nog snappen. Ziggo heeft ook 1000 Mb/s download. 


KPN is goedkoper en nu snap ik waarom.