Skip to main content

Op postcode 4533PE is al 3 dagen sprake van een storing op internet en tv.

De BOTs blijven vraag. Je krijgt niemand te pakken. Er wordt geen info gedeeld. je krijgt geen updates.

De verwachte oplostijden worden al 3 dagen doorgeschoven. Wat is er aan de hand? Wanneer is er ook een echt verwachting ipv alleen een doorschuiving van een tijdstip.

 

Wanneer is na 3 dagen nu eens de algemene storing opgelost ?

 

Admin: vraag naar dit centrale topic verplaatst


Inderdaad hier 4533 PB hetzelfde al 3 dagen helemaal niks en er wordt niks doorgegeven wat er aan de hand is.geen updates, zeer vaag allemaal en alleen maar doorschuiven en in het weekend zal er wel niet aan gewerkt worden. Wat duidelijkheid zal wel eens fijn zijn maar helaas …. Triest is het weer


Hoi @Dred , @ST68  en @Cin730609 ..  

Ik zie inderdaad de melding in ons centrale storing systeem. Een hoop updates die helaas geen details geven waar jullie en ik iets aan hebben. (technische ticket vermeldingen, zonder dat ik bij de inhoud kan)

Ik heb de vraag  bij onze coördinatoren uitgezet om méér uitleg en hopelijk een  oplostermijn. 

Als er nieuws is, zullen we dat hier melden!


4533EA het zelfde probleem. Communicatie vanuit KPN is teleurstellend c.q. dramatisch. Tijdsindicatie van oplossen storing heb ik ondertussen al 10 keer gewijzigd zien worden. 


Tijd is wederom opgeschoven, zonder enige info


Yep - dit is totaal onacceptabel… belachelijk. En altijd 12 uur vooruitschuiven doet vlgns mij het systeem.

KPN wat is er aan de hand ?


4533ea Hier al 3 dagen hetzelfde. Wordt van het kasje naar de muur gestuurd. Helemaal klaar mee.

 


Nou we gaan dag 4 in nog steeds geen verdere informatie over hoe en wat.


Ook hier op 4533 ea dezelfde ellende.

Vanuit KPN kan er zogenaamd niets worden opgelost. Het is een dienstgenerieke storing. Al diverse medewerkers van de helpdesk gesproken. Die naam kunnen ze beter veranderen naar de niethelp desk, de meeste denken mee, maar sommige verbreken gewoon de verbinding tijdens het gesprek.

Ik als trouwe klant moet ik er maar van uitgaan dat de telkens verschuivende eindtijd echt de tijd waarop het is opgelost is. ondertussen vliegen de data bundels voor opzetten hotspot erdoorheen. Maar KPN kan/wil niet tegemoetkomen met data omdat we een andere provider voor mobiele diensten hebben. Op mijn opmerking stuur mij dan een KPN prepaid simkaart met onbeperkt data werd er gezegd….dat kunnen we niet want de verwachtte eindtijd is over 12 uur. Ik aangeven dan ga ik hier naar de winkel hem zelf halen….werd aangeven zo werkt het niet….creatief meedenken lukt helaas niet.

Ook kunnen/willen ze geen inzicht geven in de communicatie die met de externe partij over de oplossing en verschuivende tijd. Iemand wordt op pad gestuurd, steekt zijn duim in de lucht en denkt nog 12 uur en het is wel klaar en repeat.

 


Hier 4533pg....je kan een nood pakket aanvragen als je geduld hebt. Dan krijg je van kpn een sim kaart +houder. Kan je internet en tv op kpn kosten.... O ja, misschien ook een advies. Bij ING, kan je een incasso weer terug boeken. Heb de laatste even achter de hand gehouden, je betaald voor iets dat werkt, volgens de wet. 


Op dit moment hebben wij ook nog geen aanvullende informatie over deze storing. Ik heb opnieuw om een update gevraagd en we zullen nieuwe informatie zodra deze beschikbaar komt hier delen.


@Remco_@Erwin_ jullie snappen natuurlijk ook wel dat deze antwoorden net zo nietszeggend zijn als de andere kanalen en bots. Gelukkig reageren jullie, maar de informatie en adviezen naar klanten zijn wel onvoldoende.


We weten dat er een storing is maar verder weten wij ook van niks .

Vandaar die chat bot DOT dit is je eindpunt.......


@Remco_@Erwin_jullie snappen natuurlijk ook wel dat deze antwoorden net zo nietszeggend zijn als de andere kanalen en bots. Gelukkig reageren jullie, maar de informatie en adviezen naar klanten zijn wel onvoldoende.

Klopt, maar misschien hoe meer er vragen en aan de bel trekken hoe eerder ze reageren. 


Maar ook een tijdelijke oplossing dat wordt er niet gegeven of voorgesteld.

Wij hebben geen ongelimiteerd internet waar we een hotspot op zouden kunnen zetten.

En bijv 5 gb is er ook zo doorheen.

Mensen die voor hun werk/school zaken moeten regelen kan ook niet.


Noodpakket was een leuk idee geweest. Gelijk gebeld en na 15 minuten een medewerker. Ze kunnen geen noodpakket sturen omdat de verwachtte eindtijd binnen de 48 uur ligt.

Voor al degene die zich afvroegen waarom verschuift de eindtijd met blokken van 12 uur. Zie daar de reden. Ik nog aangeven dat als ze het nu versturen ik het ook niet binnen 48 uur heb…maar je snapt al die redenatie volgen ze ook niet.

Kortom je voelt je niet echt klant bij een bedrijf dat in oplossingen denkt.

 


Een grote ellende is het, totaal geen medewerking van kpn en sorry hoor maar ook hier zijn de antwoorden van hen belachelijk. Zelfde als je belt. Wederom is weer de eindtijd verschoven. Man man… @Remco_ en @Erwin_ kom toch eens met een duidelijk antwoord en zorg dat er een noodoplossing komt. Heb nu het idee dat we niet serieus worden genomen. Wordt er überhaupt wel aan gewerkt want dat geloof ik echt niet meer na zoveel dagen


En nu maar hopen dat de stroom niet uitvalt. 


Zelfde probleem hier 4533GL 

waarschijnlijk…??!! een glasvezel probleem waar wij niks aan kunnen doen, zegt medewerkster KPN

Na 4 dagen nog altijd niet duidelijk wat er aan de hand is.

Totaal geen informatie /status-update!

 

 

 


Over drie kwartier moet het opgelost zijn…..de helpdesk gelooft het nog steeds zelf. Mijn voorspelling. We schuiven weer 12 uur zodat we geen noodpakket moeten uitdelen.


En nu maar hopen dat de stroom niet uitvalt. 

Ik mis even de relevantie. Cynisme werkt niet bij mij.


Verwachte eindtijd nu 2 juli 06:00.

Nou we zullen wel minimaal een week zonder tv en internet gaan zitten.


En nu maar hopen dat de stroom niet uitvalt. 

Ik mis even de relevantie. Cynisme werkt niet bij mij.

Bij mij wel. En iedereen kijkt tegen elke situatie anders aan. Een storing is overmacht. Denk je nou echt dat KPN de boel zit te stangen? Het is wat het is. Daarnaast maakt het echt niet uit hoeveel berichtjes je er tegenaan gooit. Heeft totaal geen enkel effect op het versnellen van de oplossing. De storing is bekend bij KPN. 


Chapeau KPN, weer 12 uur vooruitgeschoven. Alles om de klant maar geen noodpakket te moeten sturen. 
De regels noodpakket

-storing langer dan 24 uur aanwezig en storing moet nog langer dan 48 uur duren

Dus bij melding durven we langer dan 48 uur door te geven want storing is er nog geen 24 uur, en daarna in blokken van 12 uur. Nu al derde keer voor 12 uur vooruitgeschoven (zover ik heb gezien). 

 


Hoe  lang gaat  die storing nog duren al  3 dgn zonder internet en tv en radio  en totaal geen info   of bereikbaar en steeds maar tijden beloven  maar   steeds  wordt y  weer n dag later  ... is n schande   

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic