Skip to main content

Op postcode 4533PE is al 3 dagen sprake van een storing op internet en tv.

De BOTs blijven vraag. Je krijgt niemand te pakken. Er wordt geen info gedeeld. je krijgt geen updates.

De verwachte oplostijden worden al 3 dagen doorgeschoven. Wat is er aan de hand? Wanneer is er ook een echt verwachting ipv alleen een doorschuiving van een tijdstip.

 

Bedankt voor het oplossen van de storing. 

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat de storing vervelend was, maar niet onoverkomelijk. Wat ik wel erg lastig vond, was dat de communicatie tijdens de storing vanuit KPN heel minimaal, of helemaal niet aanwezig was. Ik denk dat jullie meer begrip creëren met meer communicatie. En daarnaast vind ik dat de klantenservice naast in het Nederlands toch minimaal ook in het Engels moet zijn tegenwoordig met zoveel buitenlandse klanten. 

 

 


Net gebeld door de klantenservice met de vraag of het we nog problemen hebben met het internet en tv.

Zeer vriendelijk te woord gestaan en ook de klachten over de communicatie en verbeter punten aangehoord en opgeschreven.


Bedankt KPN 😚


Een storing is altijd vervelend en komt nooit uit. Begrijp ik heel goed. Alleen werken we met techniek en kan het een keer voorkomen. Komt het voor doen we er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Soms is het lastig om te achterhalen wat de status van de storing is, maar begrijp zeker dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Beste is dan toch onze storingspagina in de gaten te houden. Daar staat in ieder geval een verwachte oplostijd. Kan soms opschuiven omdat er bepaalde onderdelen niet zijn of wat dan ook. Maar weet dat er altijd alles aan gedaan wordt om het zo snel mogelijk op te lossen. 


Een storing is altijd vervelend en komt nooit uit. Begrijp ik heel goed. Alleen werken we met techniek en kan het een keer voorkomen. Komt het voor doen we er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Soms is het lastig om te achterhalen wat de status van de storing is, maar begrijp zeker dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Beste is dan toch onze storingspagina in de gaten te houden. Daar staat in ieder geval een verwachte oplostijd. Kan soms opschuiven omdat er bepaalde onderdelen niet zijn of wat dan ook. Maar weet dat er altijd alles aan gedaan wordt om het zo snel mogelijk op te lossen. 

Dat was ook een van de problemen de storingspagina.

Die schoof steeds op met 12 uur na een aantal dagen was dit zeer ergerlijk en gaf ons steeds minder vertrouwen in een (snelle)oplossing.

Dus de mensen die afhankelijk zijn van een goede verbinding kregen ook geen noodvoorziening.

 

 

 


Een storing is altijd vervelend en komt nooit uit. Begrijp ik heel goed. Alleen werken we met techniek en kan het een keer voorkomen. Komt het voor doen we er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Soms is het lastig om te achterhalen wat de status van de storing is, maar begrijp zeker dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Beste is dan toch onze storingspagina in de gaten te houden. Daar staat in ieder geval een verwachte oplostijd. Kan soms opschuiven omdat er bepaalde onderdelen niet zijn of wat dan ook. Maar weet dat er altijd alles aan gedaan wordt om het zo snel mogelijk op te lossen. 

Dat was ook een van de problemen de storingspagina.

Die schoof steeds op met 12 uur na een aantal dagen was dit zeer ergerlijk en gaf ons steeds minder vertrouwen in een (snelle)oplossing.

Dus de mensen die afhankelijk zijn van een goede verbinding kregen ook geen noodvoorziening.

 

 

 

Het verschuiven van een update kan simpelweg ook betekenen dat er geen update is. Ik heb vorige week ook aan een major gewerkt en het laatste waar je dan aan denkt is iedereen van een update voorzien. Daar zijn andere mensen voor maar die zijn wel afhankelijk van jouw informatie.

In ieder geval goed dat je je verhaal hebt kunnen doen en dat je de kans had om een kritische noot te plaatsen. Daar kan alleen maar van worden geleerd. En natuurlijk mooi dat er weer licht aan het einde van de glasvezel is gekomen 😀


Wij hebben klacht ingediend en gevraagd naar een compensatie voor 6 dagen geen internet, telefoon en televisie. En ja het heeft zolang geduurd voor we een antwoord gekregen hebben. Wij werden zeer onvriendelijk te woord gestaan waar de dame letterlijk zei dat is toch helemaal geen probleem. Voor een compensatie moesten heel wat formulieren ingevuld worden. Ik vind dit onbegrijpelijk. Als een bedrijf 6 dagen niet heeft waarvoor je normaal betaalt dan zou je toch mogen verwachten dat er een automatische compensatie is?

zijn er hier mensen die wel een compensatie gekregen hebben?


Wij hebben klacht ingediend en gevraagd naar een compensatie voor 6 dagen geen internet, telefoon en televisie. En ja het heeft zolang geduurd voor we een antwoord gekregen hebben. Wij werden zeer onvriendelijk te woord gestaan waar de dame letterlijk zei dat is toch helemaal geen probleem. Voor een compensatie moesten heel wat formulieren ingevuld worden. Ik vind dit onbegrijpelijk. Als een bedrijf 6 dagen niet heeft waarvoor je normaal betaalt dan zou je toch mogen verwachten dat er een automatische compensatie is?

zijn er hier mensen die wel een compensatie gekregen hebben?

Wij hebben compensatie gehad en schrik niet van wel 19 euro maar beter iets als niks maar is wel erg laag voor 6 dagen storing. 🙈


Wij hebben klacht ingediend en gevraagd naar een compensatie voor 6 dagen geen internet, telefoon en televisie. En ja het heeft zolang geduurd voor we een antwoord gekregen hebben. Wij werden zeer onvriendelijk te woord gestaan waar de dame letterlijk zei dat is toch helemaal geen probleem. Voor een compensatie moesten heel wat formulieren ingevuld worden. Ik vind dit onbegrijpelijk. Als een bedrijf 6 dagen niet heeft waarvoor je normaal betaalt dan zou je toch mogen verwachten dat er een automatische compensatie is?

zijn er hier mensen die wel een compensatie gekregen hebben?

Wij hebben compensatie gehad en schrik niet van wel 19 euro maar beter iets als niks maar is wel erg laag voor 6 dagen storing. 🙈

Wat had je dan verwacht? Of betaal je meer dan 95 euro per maand?


Echt geen reclame voor KPN!


Echt geen reclame voor KPN!

De verstoring of de vergoeding?

Ik schat in dat KPN niet voor het plezier geconfronteerd werd met een kapot getrokken kabel.


De storing, de slechte communicatie en daarna heel veel moeite moeten doen om überhaupt een compensatie te krijgen. En uiteraard doet KPN dit niet bewust maar 6 dagen nemen om iets te moeten repareren… Duits bedrijf is het komen maken, dit wil zeggen geen eigen techniekers dan is het niet moeilijk dat het lang duurt.


Volgens mij kan het best complex zijn om zo iets te repareren. Tegenwoordig is overal alles uitbesteed. Of het er beter op geworden is laten we maar in het midden.

Ik vind de compensatie naar ratio wel redelijk. Er was twee weken terug een tv storing en daar vond ik de reactie vanuit KPN netjes. Ik heb die avond wat anders leuks gedaan. Soms gaat het niet zoals je wilt. 


Eerste resultaat via de zoekbalk op de KPN website 😉.

Heb je wel eens een kabelbundel gezien met een paar honderd aders? En vaak moet er ook eerst een vergunning komen om de straat open te leggen.

 


Eerste resultaat via de zoekbalk op de KPN website 😉.

Heb je wel eens een kabelbundel gezien met een paar honderd aders? En vaak moet er ook eerst een vergunning komen om de straat open te leggen.

 

Ik snap dat een storing niet leuk is maar ik denk inderdaad dat er meer bij komt kijken om het weer te herstellen.