Skip to main content

Goedemorgen,

 

sinds gisteravond heb ik geen wifi. Groene lampje knippert erg snel achter elkaar. Hierop heb ik hem een paar keer gereset, geen reactie daarop.

7325ES, Apeldoorn

Hallo plaatsgenoot @Desley22 , je hebt dus wel internet, alleen niet draadloos, begrijp ik?

Je hebt glasvezel denk ik, welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?


Hallo plaatsgenoot @Desley22 , je hebt dus wel internet, alleen niet draadloos, begrijp ik?

Je hebt glasvezel denk ik, welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Hallo @JanD ! Nee ik heb geen internet, ik heb glasvezel en het merk is van KPN zelf en heb de KPN box 12 in bruikleen!


Hallo @Desley22 , dan heb je dus een internetstoring, dat is iets anders dan geen wifi hebben.

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem/router een herstart.

Nu zou alles weer kunnen werken.

Werkt het dan nog niet, even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Beste @Desley22, welkom! Ik sluit mij volledig aan mij JanD: als het na het stroomloos maken van het glasvezelkastje en het resetten van de Box 12 nog niet werkt, dan kan je het beste even bellen. Mijn collega's kunnen meteen met je meekijken. Mocht je liever contact via het forum houden, kan dat ook. Het kan dan wel even duren voordat je een reactie krijgt. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer?


Hallo @Desley22 hoe is het afgelopen, werkt alles weer?

 


Hallo @Desley22 hoe is het afgelopen, werkt alles weer?

 

Nee nog niet! Ik had gebeld naar kpn en in eerste instantie kreeg ik het nummer van kpn netwerk door, want zij zijn van het glasvezel zeiden ze?!
 

Dus toen heb ik kpn netwerk gebeld maar dat kon niet meer want ze waren gesloten.. dus ik dacht al bij mezelf dit klopt niet dus ik weer kpn bellen.

 

toen kreeg ik iemand aan de lijn die mij wel graag wilde helpen van kpn en is er een afspraak gemaakt met een monteur die donderdag langskomt! Hoop dat het hierna opgelost is. 


Hallo @Desley22 bedankt voor de update, laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 


 

Hallo @Desley22 bedankt voor de update, laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 

De storing is inmiddels verholpen. Het wat een kapotte kabel bij de wijkkast, zoiets in ieder geval. 
 

Nu krijg ik echter voor geen mogelijkheid mijn super wifi punt gekoppeld aan het modem. Ik volg het stappenplan en het eindigt met een rood lampje. Ik heb hem gereset en krijg hetzelfde resultaat. Ook als ik hem letterlijk naast het modem zet nadat ik alle stappen heb gevolgd.. frustrerend dit.. iemand een idee??


Hallo @Desley22 goed om te lezen dat het weer werkt.

Zelf heb ik de versterkers niet, maar in het algemeen geldt: loskoppelen van de modem, resetten via het resetgaatje en dan 1 voor 1 weer bekabeld aansluiten tot het groene lampje weer brandt, zie ook de meegeleverde handleiding.

Succes.

 


Fijn dat de storing opgelost is! Heb je het advies van JanD ter harte kunnen nemen?