Skip to main content

Heb al sinds vanmorgen geen internetten tv in Nieuwegein.

Wat is er precies aan de hand en wat is de verwachting dat ik weer internet heb???

 

Wat zegt de storingspagina ?


Nou de storing nog niet verholpen in Nieuwegein 


Er word in de storingsmelder gezegd om 20.32 uur....... was eerst 16.30 uur🙈


Dan valt de reparatie dus tegen.  Waarschijnlijk hebben ze nog geen idee wanneer het opgelost is. 


Ik had al om 10.45 gebeld en melding gedaan.  Staat er ijskoud 11.40 pas melding. Dit doen ze omdat ze geen geld willen compenseren. Was eerst 16.32 klaar toen 21.00 nu 20.29. Nou ik wacht af. Kost mij de hele dag al 4G. Zit ziek thuis.  Heb WiFi niet voor niks. 


Is best wel vervelend. 

Jammer dat er geen duidelijkheid is vanuit KPN


Natuurlijk is het vervelend maar het blijft techniek waar iets kapot kan gaan. Vroeg naar bed vanavond!!


Hoi allen, 

Zoals jullie weten is er een storing in Nieuwegein. Er wordt momenteel gewerkt om dit op te lossen. Hopelijk duurt het niet al te lang meer. 


Bedankt voor de update !!! Erg vervelend dat het zolang duurt.


2 weken KPN en nu de hele dag geen internet. Thuiswerk niet mogelijk dus naar werk en op de terug weg anderhalf uur file. Ziggo gaf zijn problemen maar was achteraf zo slecht nog niet. Nu in de avond uren geen tv en maar hopen dat er nog iets komt vanavond. KPN eerste ervaring is gewoon kl$$e.


Ja hoor, alweer uitgesteld !!!!!!! Nu is de verwachting pas om 00.32 uur vanacht........🥴


Onlangs glasvezel gekregen en direct problemen. Daarvoor nooit problemen gehad. Had goede hoop dat het vandaag werd opgelost maar tijd is alweer aangepast pffffff


Wat een zooi dit. Diep triest!

Moeten de onderdelen uit Oekraïne komen?

Alles in huis met WiFi, kachel tado, lampen Hue, en dan werkt het niet. En maar uitstellen, wees gewoon duidelijk en eerlijk " wij weten het niet en wij zien wel wanneer het weer werkt". Erg frustrerend dit allemaal. 


Dan maar korting op de rekening hele dag geen internet.


Ik heb 5 Gb gekregen van KPN dus ik kijk nu tv via mijn hotspot. Werkt prima


Nu alweer uitgesteld naar 12.32 op 16 december.  Zitten nu al meer dan 26 uur zonder kpn. Heb 3 zieken thuis moeten werk en school doen op hun 4g. Mb s vliegen er doorheen. Ik wil compensatie daarvoor. Werk en school zijn belangrijk!!!!


Ik heb 5 Gb gekregen van KPN dus ik kijk nu tv via mijn hotspot. Werkt prima

Nu alweer uitgesteld naar 12.32 op 16 december.  Zitten nu al meer dan 26 uur zonder kpn. Heb 3 zieken thuis moeten werk en school doen op hun 4g. Mb s vliegen er doorheen. Ik wil compensatie daarvoor. Werk en school zijn belangrijk!!!!

Als je KPN krijg je MB's die je in een mifi kunt zetten. Ik heb 100Gb gekregen, niet ideaal maar wel voor thuiswerk

 


Ik heb geen kpn mobiel omdat die mijn jaren geleden genaaid hebben. Dus neem nooit meer mobiel bij ze. 


Ik heb geen kpn mobiel omdat die mijn jaren geleden genaaid hebben. Dus neem nooit meer mobiel bij ze. 

Ik heb enige tijd terug een enkele SIM-kaart gekregen met standaard 1 Gb per maand erop (gratis). Deze is nu tijdelijk (7 dagen) verhoogd naar 100 Gb. Ik heb deze sim-kaart in een routertje gedaan en kunnen nu dus werken. Gemiddeld 40 Mb maar als er 4 tegelijk werken is het niet snel. En inderdaad, met twee schoolgaande kinderen is internet een noodzaak tegenwoordig.


Nu melding gehad dat het tot 16.32 uur duurt. Zal denk ik nog wel langer duren ben ik bang


Is flink wat laswerk las ik. Misschien trekken ze een deel over het weekend heen………...


Gisterochtend om 11:08 eerste melding gedaan van het niet werkende internet, daarna nog meermaals telefonisch contact gehad vanwege het ontbreken van communicatie vanuit KPN. Gezien KPN het probleem niet binnen 12 uur heeft weten op te lossen heb je als consument zijnde sowieso recht op enige compensatie.

 

Is er toevallig een moderator @Bart_Z o.a. die meer inzicht kan geven op het probleem zelve? 


Er is een ander topic actief. Er schijnen een vijftal kabels kapot te zijn. Veroorzaakt door het slaan van een damwand.


Nou lekker weer. 


Hier het andere topic met meer info.