Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds 13 april hebben wij last van een storing bij KPN, waardoor we geen internet en TV ontvangen. Op de website waar je de storing kunt volgen staat nu dat deze op 15 april 20:15 opgelost moet zijn, echter wordt dit telkens opgehoogd met +4 uur als de genoemde tijd dichterbij komt. Verder wordt er geen informatie weergegeven over oorzaak of verwachte oplostijd. Er wordt verwezen naar dit forum, maar daar kan ik verder ook geen informatie vinden. Graag hoor ik wanneer het probleem naar verwachting is opgelost, omdat wij nu al enkele dagen zonder tv en internet zitten.

 

Alvast bedankt!

Inmiddels staat er verwachte oplostijd 00:15 (16 april), weer +4 uur dus. Is er al meer over de storing bekend?


Blijkbaar is de storing nogal complex. Je kan er vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt. Heb je een mobiel nummer van kpn? Wellicht kan daar dan een grote bundel op worden gezet.


Hallo @Anjac94, dat het internet niet werkt is natuurlijk erg lastig. Werkt het inmiddels al wel weer? Wat er precies aan de hand is, is lastig te zeggen. Ik heb namelijk geen gegevens van jouw abonnement. 
Voor navraag over een storing kun je ook altijd de klantenservice bellen op het gratis nummer 0800-0402. 


Inmiddels contact gehad met de klantenservice en probleem is verholpen! Dank voor de goede service!