Skip to main content

Al vanaf 17 april geen internet en tv. Als ik kijk en mijn postcode en huisnummer invoer zie ik elke dag dat de eindtijd van de storing steeds opschuift. Is niet meer geloofwaardig. Erover gebeld en kpn zegt dat ze niet kunnen navragen wat er aan de hand is. Ook ongeloofwaardig. Een bedrijf dat niet zou weten wat hun storing inhoudt. Ik word nu al voor de achtste dag in de maling genomen. Ik heb alle tijdstippen genoteerd waarop de storing beëindigd zou zijn. Een lachertje dus die mededelingen.

Hoi @WilSch . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet fraai. Is de storing nog steeds gaande?  En gaat dit om een grote gebied? (een straat of wijk? )


De storing is pas een dag opgelost. Ze zijn niet zo mededeelzaam wat er aan de hand was en of het een groter gebied was, dus dat weet ik niet. Nu nog een andere kwestie die opgelost moet worden, maar dat is een andere zaak, nl de aanleg van glasvezelkabel. Loopt al vanaf februari 2022 (ja vorig jaar). Daarna beslis ik of ik bij KPN blijf.


@WilSch .  Is er al wel een fysieke aansluiting voor glasvezel in jouw woning?  Hoe ver zijn ze met die kabel? Of ligt ie nog voor de deur?


Na veel geharrewar is er nu een vezel getrokken bij de buurman naast mij op 2 hoog (ik woon op 1 hoog), maar die kan nog niet bij mij naar binnen, want de installateur zou mijn buurvrouw van huisnummer 111 (ik woon op 110) bellen voor een afspraak om op haar balkon een gaatje te boren in mijn muur om die vezel naar binnen te kunnen trekken. Die afspraak is nog niet gemaakt, ze hebben haar nog steeds niet gebeld.  Ik word hier allemaal moedeloos van vanaf februari 2022 (ja vorig jaar). Toen was er een hoogwerker in de tuin van ons complex om overal gaatjes te boren, maar de afspraken met mij werden steeds niet nagekomen. Ze kwamen gewoon niet opdagen. Zo lang duurt het al. 


Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Gedaan


Even voor de volledigheid wil ik graag alles op een rijtje zetten:

 

Je hebt nu werkende diensten over een koper verbinding. Dat klopt toch? Dat wil ik eerst even zeker weten.  Mijn systeem ziet namelijk een werkende verbinding. 

 

Nu zijn ze ook met glasvezel bezig maar dat gaat allemaal nog niet van een leien dakje? Er is nog GEEN fysieke glasvezel aansluiting in jouw woning? Dat klopt ook?


Ik was een Telfortklant. En heb inderdaad weer een werkende verbinding na de storing van 17 april. In februari 2022 ontving ik bericht over aanleg van glasvezel en of in daarmee akkoord ging. Dat ging ik. Nu ruim een jaar verder na verschillende niet nagekomen afspraken uwerzijds nog niet in orde. De installateur zou mijn buurvrouw bellen om vanaf haar balkon een gaatje te boren in mijn muur van mijn huiskamer.  Ze is nog steeds niet gebeld, dus de vezel die nu eindelijk getrokken is van de bovenburen van mijn buurvrouw kan nog steeds niet bij mij naar binnen in de woning. Is het nu duidelijk? Ik blijf vragen beantwoorden terwijl alles al lang bekend is bij u als KPN.

Waarom moet ik het hele verhaal steeds opnieuw vertellen?  Bekijk de mails maar die ik schreef en de antwoorden daarop van KPN en de installateur.


Ik was een Telfortklant. En heb inderdaad weer een werkende verbinding na de storing van 17 april. In februari 2022 ontving ik bericht over aanleg van glasvezel en of in daarmee akkoord ging. Dat ging ik. Nu ruim een jaar verder na verschillende niet nagekomen afspraken uwerzijds nog niet in orde. De installateur zou mijn buurvrouw bellen om vanaf haar balkon een gaatje te boren in mijn muur van mijn huiskamer.  Ze is nog steeds niet gebeld, dus de vezel die nu eindelijk getrokken is van de bovenburen van mijn buurvrouw kan nog steeds niet bij mij naar binnen in de woning. Is het nu duidelijk? Ik blijf vragen beantwoorden terwijl alles al lang bekend is bij u als KPN.

Waarom moet ik het hele verhaal steeds opnieuw vertellen?  Bekijk de mails maar die ik schreef en de antwoorden daarop van KPN en de installateur.

Dat kan ik allemaal niet inzien.  Je bent hier bij KPN de provider.   Het netwerk wordt aangelegd door KPN Netwerk.  Dat is een apart bedrijf. 

https://kpnnetwerk.nl/