Skip to main content

Geen internet 

Hoi @Basketbal, welkom! Wat is er aan de hand? Je geeft aan geen internet. Ligt je hele verbinding eruit, of is het echt alleen internet? Als het alleen internet is, gaat het om bekabeld internet, of wifi?

Controleer de lampjes op je Experia Box. Als er rode lampjes bij zitten, of er zijn lampjes uit die normaal wel branden, reset je Experia Box eens. Kijk ook naar de kabel tussen de Experia Box en het aansluit punt of deze er nog goed in zit. Als je glasvezel hebt, kijk dan ook naar de lampjes op het glasvezelpunt. Brandt hier iets rood, of is er een lampje uit dat normaal aan is, maak dan het glasvezelpunt 2 minuten stroomloos.

Als dit allemaal niet helpt, vul je forumprofiel zo volledig mogelijk in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit verder met je na.


Ik heb gezien dat het middelste lampje van de glasvezelbox niet aanstaand (glasvezel lampje) dus dat zal het probleem wel zijn


Ik hen gebeld met kpn en ze sturen morgenavond een monteur 


Morgenochtend 


 


Dat lampje hoort inderdaad te branden. Als dat lampje niet brandt, dan is er iets mis met de verbinding naar jouw adres. Goed om te lezen dat er morgenochtend een monteur langskomt hiervoor. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Hey @Basketbal, hoe is het afgelopen met het monteursbezoek? Heb je weer werkend internet? 


Yep, alles weer in orde lag aan de glasvezelkabel in de kast langs de straat. Aardige vent die monteur, heeft ook gelijk een andere modem gemonteerd, hij vond de modem die we hadden een verouderd model 😊 Dus hij krijgt van mij een dikke 10 🥳


Yep, alles weer in orde lag aan de glasvezelkabel in de kast langs de straat. Aardige vent die monteur, heeft ook gelijk een andere modem gemonteerd, hij vond de modem die we hadden een verouderd model 😊 Dus hij krijgt van mij een dikke 10 🥳

Top! Fijn om te lezen. :relaxed: