Skip to main content
Vraag

Storing internet in Bodegraven

• September 17, 2026
  • 9 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo KPN, hoe zit het met de storing in Bodegraven die inmiddels al een dag duurt.We krijgen ook niks geen info hierover wat een beetje jammer is.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 17, 2026

Een storing is altijd vervelend. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Je kunt er vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt maar soms is het lastig om te zeggen hoe lang het gaat duren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Net klanten service gebeld maar ook die weet alleen via postcode check dat er storing is,verder nergens info over wat er aan de hand is in Bodegraven vind ik echt slecht van kpn

• Topper
  • September 17, 2026

heb inmiddels ook al een dag geen internet, maar de informatie vanuit kpn is gewoon  niks.

heb dan als compensatie 500gb internet gehad. maar ja.

we kunnen niet op internet, hebben geen tv en de mobiele verbinding is ook zwak soms.

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • September 17, 2026

er zijn twee glasvezel kabels op meerdere plekken beschadigd.

de aannemer is al sinds gistermiddag bezig met de herstelwerkzaamheden.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 17, 2026

Net klanten service gebeld maar ook die weet alleen via postcode check dat er storing is,verder nergens info over wat er aan de hand is in Bodegraven vind ik echt slecht van kpn

Maar wat wil je weten dan? 

• Topper
  • September 17, 2026

Maar wat wil je weten dan? 

volgens mij is dat wel duidelijk toch, hoelang duurd die storing nog.

of is dit te moeilijk om te bedenken voor een superuser

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Inderdaad, als je al een dag niks geen internet hebtzou je graag willen weten wat er aan de hand is en een betere indicatie van hoelang het kan duren

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 17, 2026

Ok ik heb dat gevoel nooit. Maar inmiddels weten jullie wat er aan de hand is.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@kawahennie en ​@jeen83, zonder internet en tv zitten is natuurlijk niet fijn. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je graag wil weten wanneer het allemaal weer werkt. Zoals ​@joey92 al aangeeft is er sprake van meerdere beschadigingen aan kabels. Wat de reparaties extra bemoeilijkt is dat er na onderzoek ook een hoogspanningskabel op dezelfde locatie beschadigd is. De hoogspanningskabel dient eerst gerepareerd te worden voordat men verder kan met de andere werkzaamheden. 

Er wordt dus aan gewerkt en we hopen dat het zo spoedig mogelijk allemaal weer werkt bij jullie in de buurt.Â