Skip to main content

Vrijdag middag stopte mij tv en internetverbinding na contact gehad te hebben met KPN werd er mij verteld dat mij modem stuk is ik heb een nieuw modem ontvangen maar ik heb nog steeds geen internet of tv weer contact gehad met KPN en die vertelde mij dat er een storing is in postcodegebied 1111nv en dat die tot wel 23 augustus kan duren maar ondertussen heb ik nog steeds geen internet tv of telefoon ik zou graag hier een oplossing voor willen zien 

Goedemorgen @Idmol en welkom hier op ons forum :)

Het klopt dat er op dit moment sprake is van een storing in Diemen. Het lastige in dit geval is dat er graafwerkzaamheden plaats moeten vinden om dit te herstellen en daar is een vergunning van de gemeente voor nodig. De voorbereidende werkzaamheden zijn al uitgevoerd en zodra de vergunning er is, kunnen de monteurs dit probleem verhelpen. We verwachten morgen een update met meer informatie. 


Ik zou graag willen weten hoelang de storing in postcodegebied 1111nv nog duurt sinds vrijdag geen tv en internet 


Ik zou graag willen weten wanneer de storing in postcodegebied 1111nv is opgelost ik heb al sinds vrijdag geen tv of internet 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, het is niet nodig om meerdere topics over hetzelfde aan te maken


Actuele storingen (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Internet en TV   19 augustus 2022
18:50 uur
23 augustus 2022
18:00 uur

De storing in postcodegebied 1111nv zou vandaag na 5 dagen opgelost zijn nu zie ik dat het pas opgelost gaat worden op 24 augustus dat betekend dat ik dan al zes dagen geen internet of tv heb dat is echt schandelijk maar wel betalen dit is echt waardeloos ik hoop dat het echt morgen om 06:00 is opgelost anders maar op zoek naar een andere provider 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, het is niet nodig om meerdere topics over hetzelfde aan te maken


Het is nou dag zes dat ik geen internet en tv heb er was gisteren belooft dat alles weer zou werken om 06:00 nu belooft KPN dat het om 18:00 alles weer werkt het is om moedeloos van te worden je wordt gewoon voor de gek gehouden los het op of zeg gewoon echt hoelang het gaat duren 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, het is niet nodig om meerdere topics over hetzelfde aan te maken


Goedemorgen @Idmol, even een update/toelichting vanuit onze kant. Vooropgesteld, ik snap heel goed dat je er van baalt dat je nu al 6 dagen zonder diensten zit. De herstelwerkzaamheden hebben vertraging opgelopen door de complexe situatie ter plaatse. Er moet worden geboord onder een rotonde waar ook een vergunning voor nodig is. De verwachting is dat er vandaag gaat worden geboord waarna de laswerkzaamheden kunnen worden uitgevoerd. Ik kan je in ieder geval de garantie geven dat je niet voor de gek wordt gehouden, het is een complexe storing en het oplossen daarvan, kan soms wat langer duren dan in eerste instantie werd ingeschat. Weet in ieder geval dat hier hard aan wordt gewerkt door de juiste mensen! We doen er echt alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen maar hopelijk begrijp jij ook dat we geen ijzer met handen kunnen breken!

 

 


Ik zou nou echt willen weten hoelang de storing in postcodegebied 1111nv  ik heb namelijk al 7 dagen geen tv internet en telefoon  en elke dag wordt er gezegd dat het morgen is opgelost maar dat is gewoon een stop woordje ik zou nu echt een eerlijke update willen ontvangen hoelang deze storing nou duurt in postcodegebied 1111nv 


Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic


Goedemorgen @Idmol het heeft geen zin om twee keer een topic te maken over hetzelfde.  In jouw andere topic heeft een medewerker uitgelegd wat er aan de hand is. Heb je dat gelezen?


Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic


Ik zou nou echt willen weten hoelang de storing in postcodegebied 1111nv  ik heb namelijk al 7 dagen geen tv internet en telefoon  en elke dag wordt er gezegd dat het morgen is opgelost maar dat is gewoon een stop woordje ik zou nu echt een eerlijke update willen ontvangen hoelang deze storing nou duurt in postcodegebied 1111nv 


Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic

De betrokken partijen geven aan dat de boring vandaag (26 augustus) plaats zal vinden. Een definitief tijdstip kan nog niet worden afgegeven omdat de netbeheerders bij de werkzaamheden aanwezig moeten zijn vanwege de gas- en hoogspanning leidingen die worden gekruist. Een lasploeg staat paraat zodra de boring is gerealiseerd om direct met de herstelwerkzaamheden te kunnen starten. Dit is momenteel de stand van zaken @Idmol.  Eerlijker (en mooier) kan ik het niet voor je maken. Het is een complexe storing die helaas niet snel en simpel is te verhelpen. Weet dat er achter de schermen hard wordt gewerkt om dit probleem op te lossen.