Skip to main content

Na afgelopen donderdag heeft mijn vader van 82 jaar en vele buren weer storing vandaag. Donderdag duurde het van 09:30 tot de volgende ochtend. Vandaag begonnen om 15:45 uur. Zo vervelend omdat we I.v.m zijn leeftijd elke dag contact hebben. Wat is er toch telkens aan de hand en waarom duurt het herstellen zo lang. Ik mag hier geen postcode plaatsen. Kan ik een mailadres krijgen om een klacht in te dienen? Je kan op de storingssite je e-mail invullen maar je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden.

Er is momenteel een storing gaande in Luttelgeest.

Ik krijg via mijn telefoon de melding dat dit tot 18 (!) mei 16:30 gaat duren.

Klopt dit? Dat is overmorgen.  

Of maakt iemand een typefout.

 

*admin: samengevoegd


Beste @Fab1967 

Wat vervelend dat er weer een storing is. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer van je vader? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van zijn IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan de KPN moderators hier naar kunnen kijken.

Ik zou alleen willen weten welke modem en tv ontvanger(s) je vader heeft. En hoe is de tv ontvanger aangesloten op de modem, is dit met een DVS? (draadloze verbindingsset) of is dit bekabeld?


Ik heb het ingevuld op mijn profiel. Klantnr weet ik niet omdat hij onbereikbaar is. En ik zie op de storingsite dat ook vandaag er meerdere zijn in zijn dorp die ook KPN hebben.


Ik heb het ingevuld op mijn profiel. Klantnr weet ik niet omdat hij onbereikbaar is. En ik zie op de storingsite dat ook vandaag er meerdere zijn in zijn dorp die ook KPN hebben.

@Fab1967 bedankt voor de aanvulling, heb je eens op de storingspagina gekeken?


Hoi @Fab1967, welkom op ons forum! Ik zie dat er inderdaad een storing is op het netwerk bij Luttelgeest in de buurt. De aansluiting van je ouders valt hier ook onder.
Mijn collega's zijn druk bezig met het onderzoeken en herstellen. De verwachte einddtijd is op dit moment nog onbekend omdat het nog niet bekend is wat er precies aan de hand is.

@cshoedeman ik heb je topic even samengevoegd met deze omdat het om dezelfde storing gaat.

 

Update: De laswerkzaamheden zijn afgerond om 02:00. Alles zou weer moeten werken!


Ja inderdaad binnen een week al de 2e maal en in totaal nu al 3 maal de 1e en die van donderdag hadden te maken met graaf werkzaamheden( aanleg  rotonde Oostering weg  - Luttelgeest) de kabels zij  daar door kapot getrokken zijn ,

Ze zijn nog wel even bezig  met de aanleg dus dit zal wel veel vaker gaan voorkomen vrees ik  bij XS4all verwachte ze dat het deze keer om 19:45 zou zijn opgelost maar helaas niet gehaald


Ja, staat nu tot 23:45 uur. Echt waardeloos. Vader is op leeftijd en woont tussen boerderijen in met grote afstanden ertussen. Niet fijn dat hij bij nood niet kan bellen en had zich ook verheugd op het programma Vandaag Inside. 


Tja dat is balen ik werk zelf van uit huis  gebruikmaken van het internet dus nu al twee en een halve dag  niet goed kunnen werken . Ze kunnen er beter een mannetje van KPN  bij zetten, als er weer een kabel wordt kapot wordt getrokken ze gelijk aan de slag kunnen  want ik vrees echt dat dit niet de laatste keer zal zijn 


Beste @Fab1967 @Bwanny en @cshoedeman 

Update: De laswerkzaamheden zijn afgerond om 02:00. Alles zou weer moeten werken!Â