Skip to main content
Beantwoord

Storing na werkzaamheden

• July 1, 2021
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Zuid-Limburg
Topper

Hier zijn vannacht aangekondigde werkzaamheden door KPN geweest in de straat. Sindsdien werkt internet niet meer, ook niet na harde reset. Nu dus geen internet en TV.  Nu blijkt dat de monteur pas op zijn snelst morgenmiddag kan komen.

Ik ben hier zeer verbaasd over. Doordat er bij werkzaamheden iets fout is gegaan, moet ik 1,5 dag zonder internet zitten. Is dit geen spoedkwestie?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @Zuid-Limburg! We proberen iedereen die geen of niet goed werkende diensten heeft, zo snel mogelijk te helpen! Om die reden kan het zo zijn, dat de agenda van onze monteurs op de dag zelf volgeboekt is en een ander beschikbaar moment later dan gewenst is. Heeft de monteur het gistermiddag kunnen oplossen en werkt alles weer? Hoor het graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • July 3, 2021

Hi @Zuid-Limburg! We proberen iedereen die geen of niet goed werkende diensten heeft, zo snel mogelijk te helpen! Om die reden kan het zo zijn, dat de agenda van onze monteurs op de dag zelf volgeboekt is en een ander beschikbaar moment later dan gewenst is. Heeft de monteur het gistermiddag kunnen oplossen en werkt alles weer? Hoor het graag van je!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!