Skip to main content

Sinds vrijdag heb ik geen internet meer. Heb wel een afspraak gemaakt met de monteur, maar heb 3 dagen geen internet. Is er iets zoals compensatie, omdat ik heel veel dingen niet, kunt doen en geen tv kunt kijken, want als ik het met 4G ga doen ben ik in no time mijn data kwijt ( t-mobile, niet bij kpn) .

Hallo @Mercedes2010 als de storing verholpen is kun je een vergoeding aanvragen, zie de voorwaarden voor de details.

 


Hallo @Mercedes2010 als de storing verholpen is kun je een vergoeding aanvragen, zie de voorwaarden voor de details.

 

Waar kan ik de voorwaarden vinden, bij je contract ? 


De vergoeding is het maandbedrag wat je betaald aan KPN delen door 30 x het aantal dagen dat je storing hebt. Als deze storing tenminste veroorzaakt word door iets van KPN. En ik weet niet of u ook bijvoorbeeld Spotify of Netflix afneemt via KPN, maar de kans is aanwezig dat u daar geen vergoeding voor krijgt.


Waar zit het verschil tussen recht op hebben en accepteren dat in deze huidige maatschappij met technologie er wel is een storing kan zijn. Als u echt veel data nodig hebt kan een noodpakket worden aangevraagd. Als het een storing van 1 of 2 dagen is, zou ik dat echt wel kunnen accepteren.


Hi @Mercedes2010! Welkom op ons KPN Forum. Wat irritant dat je al een aantal dagen zonder internet zit.:persevere:
Top dat je een afspraak hebt met onze monteur. Hopelijk heeft hij het probleem snel verholpen. Als de storing voorbij is, kun je dit aangeven op onze website [vergoeding bij een netwerkstoring] óf je mag het hier laten weten in een reactie. Dan maak ik het voor je in orde.


Waar zit het verschil tussen recht op hebben en accepteren dat in deze huidige maatschappij met technologie er wel is een storing kan zijn. Als u echt veel data nodig hebt kan een noodpakket worden aangevraagd. Als het een storing van 1 of 2 dagen is, zou ik dat echt wel kunnen accepteren.

 

Hi Jeroen, 

wat je zegt klopt, als het 1 a 2 dagen duurt dan kan ik er ook mee leven, maar het is sinds vrijdag, maar de monteur  komt pas maandag, dan heb ik al 4 dagen geen internet. Dan is dat wel wat anders.


Waar zit het verschil tussen recht op hebben en accepteren dat in deze huidige maatschappij met technologie er wel is een storing kan zijn. Als u echt veel data nodig hebt kan een noodpakket worden aangevraagd. Als het een storing van 1 of 2 dagen is, zou ik dat echt wel kunnen accepteren.

 

Hi Jeroen, 

wat je zegt klopt, als het 1 a 2 dagen duurt dan kan ik er ook mee leven, maar het is sinds vrijdag, maar de monteur  komt pas maandag, dan heb ik al 4 dagen geen internet. Dan is dat wel wat anders.

Hallo @Mercedes2010 , alleen jammer dat het weekend er tussen zit. dus zonder weekend is het ook maar 1 à 2 dagen, vrijdag storing opgetreden is 1e dag, maandag wordt storing verholpen is de 2e dag, niks aan de hand dus.:relaxed:


Hi @Mercedes2010! Welkom op ons KPN Forum. Wat irritant dat je al een aantal dagen zonder internet zit.:persevere:
Top dat je een afspraak hebt met onze monteur. Hopelijk heeft hij het probleem snel verholpen. Als de storing voorbij is, kun je dit aangeven op onze website vergoeding bij een netwerkstoring] óf je mag het hier laten weten in een reactie. Dan maak ik het voor je in 


 

Hi @Mercedes2010! Welkom op ons KPN Forum. Wat irritant dat je al een aantal dagen zonder internet zit.:persevere:
Top dat je een afspraak hebt met onze monteur. Hopelijk heeft hij het probleem snel verholpen. Als de storing voorbij is, kun je dit aangeven op onze website evergoeding bij een netwerkstoring] óf je mag het hier laten weten in een reactie. Dan maak ik het voor je in 

Hi Mercedes! Betekent deze reactie dat monteur het probleem heeft opgelost? Kun je weer genieten van alle diensten? :hugging:
De berekening voor een netwerkstoring is als volgt: x xabonnementsbedrag dienst] /30 * x edagen storing]. Laat het maar weten in een reactie, dan maak ik het voor je in orde! 


 

Hi @Mercedes2010! Welkom op ons KPN Forum. Wat irritant dat je al een aantal dagen zonder internet zit.:persevere:
Top dat je een afspraak hebt met onze monteur. Hopelijk heeft hij het probleem snel verholpen. Als de storing voorbij is, kun je dit aangeven op onze website evergoeding bij een netwerkstoring] óf je mag het hier laten weten in een reactie. Dan maak ik het voor je in 

Hi Mercedes! Betekent deze reactie dat monteur het probleem heeft opgelost? Kun je weer genieten van alle diensten? :hugging:
De berekening voor een netwerkstoring is als volgt: x xabonnementsbedrag dienst] /30 * x edagen storing]. Laat het maar weten in een reactie, dan maak ik het voor je in orde! 

Klopt, alles doet het weer.

je mag het in orde voor mij maken .

 


Ha @Mercedes2010! Ik heb de vergoeding voor de storing ingevoerd. Je ziet de vergoeding terug op het factuur van de maand november. Hopelijk blijft alles nu naar behoren functioneren. Mocht je nog vragen hebben, nu of in de toekomst, dan weet je ons te vinden:hugging: . 


Reageer