Skip to main content

Hi, zijn er meer mensen die al sinds afgelopen zondag stpring hebben op internet, vaste lijn, en tv?

Wat is de oorzaak van de storing? en wanneer is dit realistisch verwacht opgelost (elke 8u een verschuiving van 8u is niet echt betrouwbaar)

We tikken nu al de 48u storing aan..

@Juul113  Het snelste antwoord krijg je als je de klantenservice belt op 0800-0402 en inspreken dat je een storing hebt 


Helaas krijg ik dan een standaard opname dat er storing is in de regio met dezelfde continu verschuivende tijdlijnen.. 

Inmiddels nog steeds storing (60e uur gaat in)


@Juul113  Vul je forum profiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Het lijkt mij dat je een noodpakket kunt krijgen omdat je al 75 uur zonder  je verbinding zit. 


@Juul113 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang last hebt van een storing. 

Ik controleer graag of ik je meer informatie kan geven of wellicht iets anders voor je kan doen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hi Rutger,

 

Ik heb het aangevuld.

Sinds vrijdag einde dag is er gelukkig weer redelijk internet en tv (beetje buffer af en toe, maar beter iets dan niets met een puber in huis).

Afgelopen woensdag gebeld met de klantenservice en een noodpakket gekregen (echt een hele behulpzame jongen aan de telefoon gehad - KPN service blijft beter dan gemiddeld in vergelijking met andere providers en dat mag ook gezegd worden)

Ik vraag me wel nog steeds af wat de storing nou veroorzaakt heeft. 6 dagen + komt niet vaak voor, en hoop niet dat dit duidt op een groter probleem met meer storing in de toekomst..


@Juul113 De reden van de storing is inderdaad een niet vaak voorkomende geweest. 

Wat ik terug kan vinden is dat er bepaalde kabels ondergronds te heet zijn geworden waardoor er kabels zijn gesmolten. 

Daardoor was ook het herstellen van de storing complexer dan van te voren ingeschat. Het herstellen is nu wel goed gelukt. Voor de toekomst mag dit dus geen problemen meer opleveren. 

Ook erg fijn om te lezen dat je zo prettig bent geholpen en de service van KPN zo waardeert! :)