Skip to main content
Beantwoord

Storing sinds KPN monteur in wijkcentrale bezig is geweest

  • July 31, 2021
  • 53 reacties
  • 994 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

53 reacties

Samantha Verheijen
Topper
Forum|alt.badge.img

6 maanden geleden werkten er geen monteurs op zondag. Ik denk dat da nu nog zo is. Bovendien is het pokkeweer. 

Het is vrijdagmiddag 12 uur al gemeld


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 6, 2022

6 maanden geleden werkten er geen monteurs op zondag. Ik denk dat da nu nog zo is. Bovendien is het pokkeweer. 

Het is vrijdagmiddag 12 uur al gemeld

Dan gebeurt er niets meer. Het is knap vervelend. Maar internet word gewoon niet als belangrijk genoeg gezien om daar in het weekend voor te werken.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 6, 2022

Niet helemaal correct Nick, bij grote verstoringen en kabelbreuken met veel impact worden er ook in het weekend herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Dit kunnen en mogen we echter niet doen zonder vergunning, en volgens mij loopt het daar ook regelmatig op stuk in de weekenden :confused:

@Samantha Verheijen we zullen dit zo snel herstellen als mogelijk is, echter zijn we daarbij wel afhankelijk van wanneer we er precies mee aan de slag kunnen gaan. Zodrá het kan, zal dit opgelost gaan worden!