Skip to main content

Goedemiddag, wij hebben sinds afgelopen vrijdag (9-09-2022) een storing in de wijk van alle dienstenĀ en op de site wordt iedere keer de eindtijd verplaatst maar er staat helemaal niks bij wat er aan de hand is en hoe lang het werkelijk gaat duren. Wij zijn wel benieuwd wat er aan de hand is en hoe lang het echt gaat duren want drie dagen is al best een behoorlijk tijd!

Goedenavond @Erc12! We hebben het momenteel erg druk en daarom kom ik nu pas aan jouw topic toe.

Wat balen, helemaal geen diensten! Heb je al een update gekregen?
Zo niet, dan wil ik graag kijken of ik informatie voor je kan achterhalen. Wil jij jouw forum profiel invullen met jouw klantgegevens? Als jij in ieder geval jouw naam + postcode en huisnummer invult, dan moet het voor mij wel lukken om informatie op te vragen.

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg een update gehad hebt (of nog beter, dat de storing opgelost is). Anders hoor ik het graag!