Skip to main content

Hallo allen, Ik ben sinds 15 januari bij KPN met een Hussel abonnement en begin februari kwam er storing waardoor ik geen internet had, die storing duurde 5 weken en er is me toe gezegd dat er een compensatie zou plaatsvinden maar is nu inmiddels 2 juni en heb nog niets vernomen van de KPN. 

Hallo @Twin, welkom! Werkt alles nu wel naar behoren? Heb jij zelf een compensatie aangevraagd? Dat kan via kpn.com/vergoeding. Als dat niet lukt, laat het vooral even weten. Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je ermee. 


Hallo Marcia, Profiel aangepast,  en heb even gekeken maar zie nergens waar ik terecht kan voor compensatie.


Ik zie inderdaad dat je geen vergoeding aan kon vragen, maar het lijkt er ook op dat je niet de totale periode zonder diensten hebt gezeten. Dat zal dus de reden zijn. Wel lijkt het inderdaad alsof je recht hebt op compensatie, want helemaal goed gewerkt heeft het niet. Ik stuur je een privébericht, wil je daarop reageren?