Skip to main content

Wij hebben van 19 november t/m 28 november een internetstoring gehad in (een deel van) Landsmeer, waardoor we ruim een week geen KPN services hebben gehad. Wij willen graag een vergoeding ontvangen over deze periode.

We hebben diverse malen gebeld, waarbij steeds een andere datum werd genoemd waarop het probleem opgelost zou zijn. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan, maar de mensen aan de telefoon hadden geen idee wat er aan de hand was. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om voortaan beter te communiceren over storingen zowel intern, als naar de klant.  

Ten slotte wil ik opmerken dat het zoeken is om uit te vinden hoe je in aanmerking komt voor een compensatie voor een langdurige internet storing. Ik vind het ongepast om dit via een forum te doen. 

Ik hoor graag van u, via mijn emailadres. 

Met vriendelijke groet,

Evert de Jager.

 

 

  

Wij hebben van 19 november t/m 28 november een internetstoring gehad in (een deel van) Landsmeer, waardoor we ruim een week geen KPN services hebben gehad. Wij willen graag een vergoeding ontvangen over deze periode.

We hebben diverse malen gebeld, waarbij steeds een andere datum werd genoemd waarop het probleem opgelost zou zijn. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan, maar de mensen aan de telefoon hadden geen idee wat er aan de hand was. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om voortaan beter te communiceren over storingen zowel intern, als naar de klant.  

Ten slotte wil ik opmerken dat het zoeken is om uit te vinden hoe je in aanmerking komt voor een compensatie voor een langdurige internet storing. Ik vind het ongepast om dit via een forum te doen. 

Ik hoor graag van u, via mijn emailadres. 

Met vriendelijke groet,

Evert de Jager.

 

 

  

Hoi Evert,

Je hoeft ook niet het forum hiervoor te gebruiken.
Bellen kan ook, of via de chat.
 


Welkom op ons Forum @evertdejager. Fijn dat je ons hebt gevonden. 
Vervelend dat je zolang te maken hebt gehad met een storing van ons. Werken al onze diensten ondertussen weer naar behoren? 
Je kan al je vragen en opmerkingen kwijt bij ons op het Forum, dus ook een verzoek voor een coulance. 

  • Een coulance kan je gewoon bij ons aanvragen via de telefoon (0800-0402), chat, forum of hier op de website kan je een formulier invullen. 

Als je wilt kan ik het voor je in orde maken. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Zou je deze kunnen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  


@evertdejager Ik heb niets meer van je gehoord, heb je het via een ander kanaal kunnen regelen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan even weten?


Reageer