Skip to main content

 De monteur en heeft geconstateerd dat de storing buiten in de glasvezelkabel ligt.Nu willen we graag een gratis internetbundel (100GB) maar hoe krijgen we die?

Hallo @BMWHENK, op 2 mobiele nummers heb ik voor je de 100GB bundel bij storingen geactiveerd. 


Hele middag zitten wachten op de monteur. Niemand gezien.  Geen berichtje of niks.  Al ruim 3 dagen geen internet etc. Totaal niks.  Monteur heeft afspraak gemaakt tussen 13-17.00 u.  Nul, niks, nada.  

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Hi @BMWHENK, ik reageer in je topic omdat Jeroen vrij is. Wat rot dat je een afspraak met een monteur had staan en je niks gehoord hebt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Zo te zien heeft de monteur in het netwerk controles gedaan, en blijkt dat het probleem buiten je huis zit. Dat betekent dat KPN Netwerk, die over het glasvezelnetwerk gaat, erbij moet komen om de storing te verhelpen. Gewoonlijk belt de monteur wel even om je op de hoogte te stellen, voor zover ik weet. Heb je intussen meer gehoord? Ik lees dat het doorgezet is naar KPN Netwerk en je zo snel mogelijk gebeld wordt voor een afspraak.


Sinds vannacht is eea opgelost. Storing lag elders.  Maar jammer is idd dat monteur niet iets van zich heeft laten horen.  
monteur is afgelopen vrijdag wel geweest. Maar  maandag dus niet. Verder werkt alles nu prima.   


@BMWHENK Fijn om te horen dat 't nu opgelost is. En ja, dat ben ik met je eens. Gewoonlijk wordt er wel even gebeld, ik vind het jammer dat dat niet gebeurd is. Excuus daarvoor! 

Je weet ons op het forum te vinden als we iets voor je kunnen doen.