Skip to main content

Hallo KPN, de straatkast die in de Bartokstraat (kruizing Massenetstraat) te Nieuwegein staat is open gebroken.

Hij kan niet meer dicht en het lijkt er op dat er met de kabels geknoeid is. Kan deze kast zsm vervangen? Niet prettig dat iedereen bij alle verbindingen van beide straten kan. En kunnen dan ook de verbindingen gecontroleerd?  

Hallo @Charming , weet je zeker dat het een KPN straatkast is? Kan je hier een foto plaatsen?

Je kan dan het beste bellen met KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. Als het van KPN is, dan kunnen zij er een medewerker op af sturen.


Is het dit kastje wat ik zie staan op Google maps (Streetview)? Dat is volgens mij geen KPN kastje, maar een kastje van het kabelbedrijf (Ziggo).

 


@Charming Welkom op het forum en bedankt voor deze melding. Ik zie dat RBxx je op het juiste spoor heeft gezet 🙂. Dat lijkt inderdaad niet op een straatkast van KPN. Mocht het een andere kast betreffen dan kan je altijd even bellen met 0800-0150. Dan kunnen mijn collega's van Infra Beheer dat samen met je uitzoeken!