Skip to main content

De stroom adapter van mijn experia box is stuk, 12V 2,5A, kunt u mij een nieuwe sturen aub.

Hallo @BAM53 , bel KPN klantenservice op 0800-0402 (gratis). Dat gaat het snelst.
Hier kan de wachttijd oplopen tot een paar dagen.


Klopt, het is het waard on de wachttijd aan de telefoon uit te zitten


Goedemorgen @BAM53 en van harte welkom op het KPN Forum!

Dit is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen er in de eerste plaats voor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. De reactietijd van een moderator kan 2 tot 3 dagen zijn. Daarom is dit medium net iets minder geschikt voor dit soort vragen.

Aan de hand van de klantgegevens in jouw profiel, zie ik dat er vanuit onze telefonische klantenservice een nieuwe adapter toegestuurd is.
Heb je deze in goede orde ontvangen en werkt alles nu weer, zoals het zou moeten?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Een nieuwe adapter werd opgestuurd na een kort gesprek met de service dienst, in overleg naar een afhaalpunt in de buurt.

Alles werkt weer.

Gelukkig heb ik met een eigen adapter met bijna dezelfde waarden de tussenliggende dag kunnen overbruggen!

Dank


In de adapter zit een zelfherstellende beveiliging.  Volgens mij is dit een die gebaseerd is op een PTC.  Bij mij werkte de adapter niet meer nadat de aardlekschakelaar was uitgeschakeld . Ik heb hem kunnen restten door hem een half uur in een plastic zakje in de vriezer te leggen. Daarna werkte het weer.