Skip to main content

Hallo, mijn kat heeft de adapter van de modem kapot gebeten. Kan ik een nieuwe krijgen?

Een nieuwe kat of een nieuwe adapter? :joy:

 

OK dan (nu weer serieus….) : 

Welk modem bedoel je precies? Van jouw Experiabox? Of bedoel je de voeding van jouw Digitenne-ontvanger?


Hahaha, ja die van de experiabox. 


Hoi @Jhogenberg. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter van de ExperiaBox defect is. Welke ExperiaBox heb je in huis? Zit je op dit moment zonder internet en tv?


Dat is de V10A. Nee k heb hem wel weer aan elkaar gemaakt dus voor nu doet die het nog.


Gelukkig werkt jouw adapter nog, maar moet inderdaad wel vervangen worden. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. :blush:


Ah helemaal super!

Alvast bedankt.


Ik zie dat mijn collega's een nieuw modem met stroomadapter naar een servicepunt bij jou in de buurt (Jumbo) hebben verstuurd. Je kan jouw oude Experiabox vanmiddag (na 15 uur) al gaan omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.


@Jhogenberg Heb je inmiddels het pakketje opgehaald en is het probleem daarmee verholpen?


Jaa alles doet het weer!


Fijn om te lezen dat alles weer werkt! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden! :blush: