Skip to main content

goedendag,

Weet u waar ik een nieuwe witte AC - DC 12 volt 2.5A adapter kan kopen, voor mijn Experia box v10 die van mijn is stuk.

Ik heb al gezocht op internet maar ik weet niet welke ik moet kopen.

Kan ik deze bij jullie wel kopen zodat ik zeker weet dat ik de goede heb.?

Met vriendelijke groet,

A van den Berg


*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @a.v.d.berg, welkom op het forum! Deze stroomadapter kunnen we via postlevering na laten sturen. De snelste manier om dit te regelen is telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Nu ik je hier toch spreek kan ik hem ook voor je aanvragen! :-) Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemiddag,

Bedankt voor uw snelle reactie, 

Ze moesten bij ons in de meterkast naar boven boren voor de aanleg van zonenpanelen.

Ik dacht goed te doen om de Experia box even weg te halen maar toen liet ik de 12 volt adapter uit mijn handen vallen op de stenen vloer. deze is nu gescheurd en durf hem niet meer te gebruiken.

Ik heb nu die van mijn zoon opgehaald, hij zit toch een half jaar in het buiten land.

Dus de kosten zijn voor mijn, maar ik weet niet waar ik een nieuwe kan kopen?

Graag uw hulp.

met vriendelijke groet,


Nogmaals goedemiddag,

Ik heb zoals gevraagd mijn gegevens aan gepast in mijn profiel.

Met vriendelijke groet,

A van den Berg


Bedankt voor je gegegevens en eerlijkheid :slight_smile:@a.v.d.berg, ik stuur je gratis een nieuwe toe!
Ik heb mijn collega's verzocht een nieuwe stroomadapter op te sturen. Deze komt met de briefpost en zou er dit weekend of begin volgende week wel moeten zijn!
Zodra hij op de post is krijg je daar nog even een bevestiging van. 


Goedenavond,

Kreeg gisteren al bericht dat er een antwoord, was maar ik kon op de link klikken maar hij werkte niet.

Vandaag nog maar eens geprobeerd en jawel nu werkte de link wel, en kan ik met dit antwoord u ook bedanken.

Bij deze mijn hartelijke dank voor de goede en snelle service.

Met vriendelijke groet,

A van den Berg

 

Â