Skip to main content

Hoi Hoi,

Mijn snoertje is aan de stofzuiger blijven hangen in de meterkast waardoor het snoertje uit het glasvezelkastje is geschoten. Nu heb ik het snoertje weer in het glasvezelkastje gestoken maar begint de stroomadapter in het stopcontact te piepen. Ook nu krijg ik het lampje bij internet niet brandend op mijn Experia Box v10. Na contact met de klantenservice krijg ik de melding dat hiervoor een monteur gepland moet worden en mogelijk kosten aan zijn verbonden. Ik begrijp dat er kosten voor de adapter zijn. Is er op een andere manier een mogelijkheid om toch deze adapter te bestellen? Hoor ik graag, alvast vriendelijk dank.

Met hartelijke groet,

Erik Chaigneau

Ik heb nog een adapter van de buren getest waarmee het probleem niet is opgelost. Zaterdag ochtend is een monteur gepland. We gaan het ervaren.


Er is een serie van die kastjes die stuk gaan als de stroom eraf is geweest, wellicht is dat ook bij jou de oorzaak. De monteur zal dat kunnen uitsluiten.


Hi @ESino, welkom hier. 

Ik heb nog een adapter van de buren getest waarmee het probleem niet is opgelost. Zaterdag ochtend is een monteur gepland. We gaan het ervaren.

Ik denk graag mee, is het gelukt met de monteur?Â