Skip to main content

Hallo. Hier helaas een kapotte stroomadapter van  de superwifi .

 Nu omgeruild met de nog werkende . Als ik nu alles mee naar de winkel moet nemen om na te kijken is nogal omslachtig in deze tijden. Zou u mij een nieuwe adapter willen toesturen. Bvd.  MacRicie 

 

Hoi @MacRicie! Welkom op het forum.

Wil je jouw profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, de naam en de geboortedatum van de contracthouder? Dan kan ik jouw abonnementsgegevens er even bij pakken en kan ik navraag doen bij mijn collega's of het mogelijk is om een adapter voor de SuperWifi los te versturen. Geef je hier een seintje als jouw profiel is geüpdatet? 


Hoi Danny.

Bedankt voor je berichtje en mogelijke oplossing,. Al mijn  gegevens zijn  nu aangepast. 

 


Bedankt! Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om je een nieuwe adapter toe te sturen. Het is daar momenteel erg druk waardoor het wat langer duurt dan gebruikelijk, maar ik verwacht dat je hem binnen twee weken in huis zou moeten hebben. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, trek je dan nog even aan de bel? Dan kijk ik het dan voor je na. 


Hoi @MacRicie. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen van onze logistieke afdeling. Helaas hebben zij niet de mogelijkheid om een losse adapter toe te sturen voor de SuperWifi. 

De beste optie is dan om even langs een KPN winkel te gaan met de SuperWifi (inclusief adapter natuurlijk). Wellicht dat mijn collega's daar de mogelijkheid voor je hebben om de adapter of het hele apparaat om te ruilen. Wil je me laten weten of het lukt via de winkel? Zo niet, dan zoek ik verder met je naar een oplossing. 


Bedankt voor de info, Danny. Ga er vandaag even langs. Mvg.