Skip to main content

Mijn ratten hebben de draad kapot gebeten van de switching adapter die behoort bij t glasvezel kastje, maar ik kan nergens een vervanging vinden hiervoor.

Ik was van plan een bescherming om de draad te maken, maar het is erg slap geworden en levert niet goed stroom als er een beetje beweging in zit.

 

Waar kan ik terecht voor een vervanging van dit adapter?

 

Hoi @Janine85 

Welkom op het Forum van KPN.

Vervelend dat jouw ratten aan de kabel hebben geknaagd van de adapter van de ONT (glasvezelmodem), al had het ook fout kunnen aflopen als ze in contact waren gekomen met de elektriciteit die er doorheen stroomt.

Goed dat je er een foto bij hebt gevoegd, zodat de moderator gelijk ziet om welke adapter het nu gaat, en je eventueel een nieuw exemplaar toe kunnen sturen.
 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.


@JBol : ik heb twee modellen in de aanbieding:

heeft jouw ONT een kenmerk die met een van beide overeenkomt? Zo niet, dan wordt het een monteur.