Skip to main content

Ik ben gister verhuisd en heb mijn KPN abonnement mee verhuisd. Zojuist kom ik er achter dat de vorige bewoners de stroomkabel van het glasvezel kastje mee hebben genomen. Kan een vervangende kabel naar mij worden opgestuurd, of dient hier een monteur voor langs te komen? Hartelijke groet,

Stephanie

@SvO88 Hoi Stephanie, zonder de stroomkabel voor de glasvezelaansluiting kom je natuurlijk niet ver. Goed dat je een seintje geeft!

We kijken graag even met je mee naar hoe we dit het snelst kunnen oplossen. Ik zie dat er al wel gegevens in je forumprofiel staan. Zijn dit de gegevens van je nieuwe adres? En per wanneer gaat jouw abonnement over naar je nieuwe adres, of heb je een nieuw abonnement aangevraagd? 


Hoi @Alexandra,

dankjewel voor je snelle reactie. Ik heb de gegevens in mijn profiel even aangepast naar mijn nieuwe adres en heb ook het klantnummer toegevoegd. Mijn abonnement is al over gezet naar het nieuwe adres, volgens mij per gister.

groeten Stephanie 


Alleen de stroomkabel is meengenomen? Welk glasvezelkastje heb je nu hangen? Kun je daar een foto van sturen? Afhankelijk daarvan kan ik of een adapter sturen of er moet een monteur komen. 


@Bart_Z deze is het. Het is inderdaad alleen de stroomkabel. Hoor graag!


Helemaal duidelijk. Morgen tussen 1300-1700 komt er een monteur. Wil je laten weten hoe dat bezoek verlopen is?


@Bart_Z dankjewel! Ik heb het aangepast naar vrijdagochtend 08-10u omdat ik morgenmiddag niet thuis ben. Ik zal je op de hoogte houden.

groeten, Stephanie 


Ik ben zeer benieuwd, maar verwacht dat de monteur het snel opgelost heeft. 


@Bart_Z het is opgelost! Dankjewel!


Super! 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.Â