Skip to main content

Tijdens het verplaatsen van een SuperWifi punt viel deze en nu is de kabel gebroken. Het punt werkt nog, dit heb ik getest met de kabel van een ander SuperWifi punt. Waar kan ik een nieuwe kabel bestellen? 

De medewerker van de klantenservice gaf me aan dat ik dat moest vragen of halen bij een KPN winkel. Hij kon alleen een mail sturen naar de logistieke partner?

 

Tijdens het verplaatsen van een SuperWifi punt viel deze en nu is de kabel gebroken. Het punt werkt nog, dit heb ik getest met de kabel van een ander SuperWifi punt. Waar kan ik een nieuwe kabel bestellen? 

De medewerker van de klantenservice gaf me aan dat ik dat moest vragen of halen bij een KPN winkel. Hij kon alleen een mail sturen naar de logistieke partner?

 

De adapter van de v10a past ook dus misschien kan je vragen of ze die willen opsturen 


Hallo @Jeanette_H, welkom. 

Helaas is het niet mogelijk om een losse stroom adapter op te sturen.  Je kan jouw Super Wifi in één van onze winkels omruilen op vertoon van de aankoop bon. Vind een winkel bij jou in de buurt via onze winkel zoeker