Skip to main content

Wakker worden zonder internet

Door een stroomstoring werkt mijn internet niet. Geen wifi, geen tv en ik krijg een melding als ik met wifi wil verbinden dat ik de WAN, opnieuw moet configureren. Ik weet niet wat ik moet doen. Heb eerder stroomonderbrekingen gehad en alles werkte prima als er weer stroom was. Help? 

Hoi @Faina C. Kappen 

Zet de experiabox helemaal uit en na 1 minuut weer aan, laat hem rustig opstarten.
Werkt dit niet doe dan het volgende:
Achter op de experiabox zit een klein gaatje waar reset bij staat.
Zet de experiabox aan.
Druk daar met een paperclip of iets dergelijks het schakelaartje in wat daarachter verborgen zit en hou deze 10 seconden vast.
Deze gaat nu opnieuw opstarten hetgeen iets langer duurt dan normaal.
Heb geduld, maar als alles weer brandt zoals het moet branden dan zal je vast weer internet e.d. hebben.
 


Goedemorgen @Faina C. Kappen, ik zie dat je al een tip hebt gekregen om de experiabox te resetten. Mocht dat nu niet helpen en de verstoring blijft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing. Het forum is hier niet de beste plek voor. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”

 Mocht bellen of chatten niet lukken, zijn wij ook in staat je op het forum te helpen. Vul dan jouw profiel in en geef hier even een seintje.