Skip to main content

Net als andere klanten wil ik graag weten waarom nieuwe klanten dit als lokkertje gratis krijgen, als ze klant worden en degene die al jaren klant zijn er 199€ voor moeten betalen! Dit vindt ik schandalig. Juist de mensen die jaar in jaar uit lid zijn zouden dat als eerste moeten ontvangen!

Waarom vind je dat? Waarom vind jij dat jij ze dan ook maar gratis moet hebben? Kom je opeens wifi te kort, werkt het niet, of ben je ontevreden over je wifi? Wat heb je geprobeerd om je wifi te verbeteren indien er problemen zijn? Ervaar je deze problemen sinds het aanbod van de Superwifi's of speelt dit al langer?

 

Het is toch heel normaal dat KPN via aanbiedingen probeert om klanten naar binnen te halen?

Daarbij kan er gekozen worden tussen korting of super wifi.  Dus dat is de keuze aan de eventuele nieuwe klant.

Meer is het niet.


Heeft u al een idee wie dat gaat betalen dan? 2 miljoen super wifi's weggeven kost namelijk nogal wat.


Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar daar is niets bijzonders aan. Want KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomskorting. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomskorting kiezen voor SuperWifi's. Deze hebben ongeveer dezelfde waarde dan de welkomstkorting. Niets nieuws onder de zon dus.

En u hoeft er geen 199 euro voor te betalen, u kunt ze aanschaffen voor € 149,-.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

 

 


@Mam94

Heb je de kpn wifi tool al gedaan

Misschien kom je in aanmerking voor 1 of 2 gratis experia wifi zie deze link

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ik vind dat als je zo lang klant ben van kpn dus vanaf 1983 dat kpn wel wat terug mag doen en na jarenlang klant zijn je deze kosten van ontwikkelen ed al lang  mee betaald heb! En of n ander het daar wel of niet mee eens is jammer ook ik heb recht op mijn mening.


@Mam94

Ik probeer te helpen

Voer even de wifi tool uit

En je krijgt misschien wel 1 of 2 gratis experia wifis

Dit zijn kleine zwarte kastjes die voor betere wifi zorgen

 


 


Nieuwe klanten krijgen helemaal niets gratis. Zij leveren de korting in die ze als nieuwe klanten krijgen. Korting die jij ook hebt gekregen toen je klant bent geworden.

En als je dit "net zoals andere klanten" wilt weten heb je ook al gezien wat die andere klanten als reactie hebben gekregen.


De WiFI kastjes staan er al hoor dus het is niet dat ik daar niet van op de hoogte ben hoor maar niet dat t helpt en als die zo perfect waren hoefde ze niet over te schakelen op t item Superwifi. Dus daarmee geeft kpn aan dat het aansluitende WiFi extra dus de 2 aparte WiFi versterkers eigenlijk niet afdoende zijn om overal goede ontvangst te hebben.


Dan denk ik dat er wat anders een probleem zit en zal waarschijnlijk de super wifi niet helpen

Laat je niet verleiden door deze naam

Er is niks super aan maar gewoon vergelijkbaar als een gewone ap

de super wifi heeft niet eens wifi6 ax

 


Hi @Mam94, welkom op het forum!

Allereerst wat fijn om te lezen dat je al vanaf 1983 klant bent! :smiley: Wel weer jammer dat je je op dit moment blijkbaar iets minder gewaardeerd voelt als klant :slight_frown:

Alles wat ik over SuperWifi aan zou kunnen geven, is al gezegd hierboven. Nieuwe klanten krijgen hem gratis in ruil voor hun kortingsperiode, het is het één of het ander. Als ze kiezen voor de welkomstkorting (die jij ook minimaal 1 keer zult hebben ontvangen, en wellicht wel vaker) betalen ze precies hetzelfde als jou voor de SuperWifi punten. Ze hebben dus geen extra voordeel ten opzichte van bestaande klanten.

Verder verstrekken wij gratis Experia Wifi als de wifi niet in orde is, deze heb jij al van ons ontvangen begrijp ik. Deze apparaatjes werken exact hetzelfde als de SuperWifi punten, het wifi signaal wordt even goed verspreid door beide varianten, met dezelfde nieuwe Mesh technologie. Het verschil is dat je naast 1 op de Experia Box aangesloten versterker, bij SuperWifi andere versterkers draadloos kunt verbinden en dus overal in de woning neer kunt zetten zonder dat ze verbonden hoeven te zijn met de Experia Box. Doordat dit draadloos mogelijk is, zijn het vrij dure apparaten, die we niet aan elke klant kunnen verstrekken zonder bijbetaling. Als je dit artikel van de consumentenbond bekijkt, zie je wat meer uitleg over Mesh en zie je ook versterkers van andere merken en de prijzen die daarbij horen. Dan zijn die van ons best gunstig geprijsd :wink:

Nu ben ik wel erg benieuwd wat er bij jou nog aan scheelt met de wifi. Is het wel goed qua snelheid en stabiliteit, maar komt het signaal niet overal in de woning? Of zit het anders? Hoeveel Experia Wifi's heb je aangesloten op het moment? En welke Experia Box is er bij jou aangesloten? Ik hoor het allemaal graag, zodat ik kan kijken hoe ik je het best verder kan helpen!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Zoals tegenwoordig blijkbaar normaal moet je elk jaar wisselen om goede WiFi apparatuur te krijgen. En ik lees dan ook op internet dat mensen blij klagen op internet opeens 100 euro korting krijgen op superwifi. Dus trouwe klanten moeten vaker opzeggen en meer klagen. Blijkbaar vind de kpn dit fijner…..


Zoals tegenwoordig blijkbaar normaal moet je elk jaar wisselen om goede WiFi apparatuur te krijgen. En ik lees dan ook op internet dat mensen blij klagen op internet opeens 100 euro korting krijgen op superwifi. Dus trouwe klanten moeten vaker opzeggen en meer klagen. Blijkbaar vind de kpn dit fijner…..


je regeert op een half jaar geleden topic

dus ja koop je eigen apparatuur

 


Zoals tegenwoordig blijkbaar normaal moet je elk jaar wisselen om goede WiFi apparatuur te krijgen. En ik lees dan ook op internet dat mensen blij klagen op internet opeens 100 euro korting krijgen op superwifi. Dus trouwe klanten moeten vaker opzeggen en meer klagen. Blijkbaar vind de kpn dit fijner…..

Heb je de antwoorden die eerder in dit topic zijn gegeven wel gelezen? Gezien je ‘vraag’ vermoed ik van niet. Tip; doe dat gewoon wel.


Klein onderscheid in al het beweerde voordeel tussen 1 jaar korting of de super WiFi keus.

De korting is max 1 jaar!

De super WiFi gebruikt men normaliter veel langer.

Dus krijgt de nieuwe klant meer voordeel in een langer vruchtgebruik.  


Met de korting kan de klant ook zelf een systeem kopen dat jaren mee gaat. Nogmaals, om iedereen altijd maar korting te geven, zal uiteindelijk elke klant een hoge abbo prijs kosten.