Skip to main content

Waarom krijgen nieuwe klanten 2 gratis superwifi punten en trouwe klanten niet. Ik ben al meer dan 20 jaar klant. 

Hallo @Tineke JV ,

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw vraag om gratis SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit ook aangeboden krijgen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

Je kunt als bestaande klant SuperWifi nu met korting aanschaffen: 

kpn SuperWifi: de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen.

 


Hoi Tineke, welkom op het KPN forum. We zijn blij met iedere klant, en dat jij ons al 20 jaar als provider verkiest, doet ons zeer goed. Dank voor je vertrouwen. Klopt helemaal wat Noordzee aangeeft. We willen al onze klanten de wifi te optimaliseren. Tip: gebruik daarvoor de KPN Wifi Manager

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag :)


Ik loop dus tegen hetzelfde probleem aan en het is voor mij nu een principekwestie aan het worden. Wij zijn ook al jaren klant. Internet, TV, bellen en 3 mobiele telefoon abonnementen. Ons contract voor Internet, TV en Bellen is per februari afgelopen en ik kreeg een tijdje terug de vraag of ik wilde “overstappen” naar Hussel thuis. Uiteindelijk ben ik hier eens ingedoken en kwam het ogenschijnlijke interessante SUPERWIFI tegen. Al snel kwam ik erachter dat het hernieuwen van mijn contract financieel niet bepaald gunstig uit zou vallen, maar wanneer ik dan KPN SUPERWIFI ervoor terug zou krijgen was het te overwegen. Nu blijkt dus dat je als trouwe klant je contract mag hernieuwen, meer mag gaan betalen en ook nog pakketvoordelen zal verliezen (Fox Sports niet meer gratis, maar 7,95) en je ook geen SUPERWIFI krijgt, ja dat kun je wel krijgen, maar dan moet je nog wel even 150 euro lappen???

Ontzettend klantvriendelijk van KPN, denk er nu serieus over na over te stappen, ook mobiel zodra het kan.


Reageer